Er min søn langsom ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

banaman89

Efter min søn har været så syg , har vi efter et tjek på børneafdelingen fået tildelt en fysioteraput , da de mener han er langsom i hans udvikling !

Min søn er 7 måneder , han kravler , står op af ting , sidder selv - kan også godt selv komme op og sidde fra at have ligget på maven , vender og drejer sig fra ryg til mave samt mave til ryg !

Hans højde og vægt har stået meget stille siden December , men at det sagde de var okay , nu hvor han har været så syg !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

lisesp83

Ej hvad!!!

Han er da overhovedet ikke langsom. Altså børn er mega forskellige i udvikling..

Min datter er 11 mdr, og hun begyndte først at kravle for 14 dage siden. .. Hun står endnu ikke op af ting, men vil gerne.

Hver ting sin tid..

Det skal nok komme, i hans tempo..

Anmeld

25. marts 2011

Betteisen

Hmmm jeg synes nu han lyder helt normalt hvad det gælder.

Anmeld

25. marts 2011

h_bernie

Så skulle min søn være frygtelig langsom. Da han var i den alder kunne han sidde, ikke kravle, ikke stå op af ting og han rullede stort set ikke.

Anmeld

25. marts 2011

Gaia

For mig at se lyder det altså som om han er godt med hvis han kan alle de ting du skriver. Så vil da absolut slet ikke mene han er langsom. Min datter er ret hurtig motorisk (har vi fået at vide) og hun kravlede da hun var 7 1/2, stod op ad ting da hun var ca. 8 måneder, Kunne sætte sig selv op som 6 måneder. Så synes altså absolut IKKE din søn er langsom tværtimod lyder det da til at han er rigtig godt med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.