Kan 3 dage gøre den store forskel til MD-scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

769 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

Frøken J.

Jeg var til NF i går og fik rykket min termin én dag. Så spurgte hun hvornår jeg havde tid til MD-scanning og sagde fredag d. 13, og grinede lidt af det var en noget uheldig dato. Nå, men så sagde hun, at det var lige tidlig nok, og hun gerne ville have rykket min tid til uge 20 (altså ikke graviditets uge 20, men uge 20 i året), og det skulle jeg sige til sekretæren. Vidste ikke hvornår uge 20 var, men fint nok. Så kom jeg ud og skulle have den nye tid, og hende sekretæren synes det var lidt mærkeligt at rykke mig så få dage, for nu har jeg fået en tid d. 16 maj i stedet. Dvs. kun 3 dage senere end min første tid

Kan 3 dage virkelig gøre nogen forskel til MD-scanningen? Eller var det bare en skjult måde at være flink så jeg ikke havde tid fredag d. 13? Haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Ka+Ma=Be

Jeg var til NF i går og fik rykket min termin én dag. Så spurgte hun hvornår jeg havde tid til MD-scanning og sagde fredag d. 13, og grinede lidt af det var en noget uheldig dato. Nå, men så sagde hun, at det var lige tidlig nok, og hun gerne ville have rykket min tid til uge 20 (altså ikke graviditets uge 20, men uge 20 i året), og det skulle jeg sige til sekretæren. Vidste ikke hvornår uge 20 var, men fint nok. Så kom jeg ud og skulle have den nye tid, og hende sekretæren synes det var lidt mærkeligt at rykke mig så få dage, for nu har jeg fået en tid d. 16 maj i stedet. Dvs. kun 3 dage senere end min første tid

Kan 3 dage virkelig gøre nogen forskel til MD-scanningen? Eller var det bare en skjult måde at være flink så jeg ikke havde tid fredag d. 13? Haha

Hvor langt er du så på det tidspunkt?
Jeg synes godt nok også, at det lyder lidt pudsigt. Men jeg mener at man skal scannes mellem uge 18 og 20. Kan det være fordi det var lige på kanten?!

Og tillykke med den vellykkede NF!

Anmeld

25. marts 2011

Frøken J.

Katte87 skriver:

Hvor langt er du så på det tidspunkt?
Jeg synes godt nok også, at det lyder lidt pudsigt. Men jeg mener at man skal scannes mellem uge 18 og 20. Kan det være fordi det var lige på kanten?!

Og tillykke med den vellykkede NF!

D. 13 havde jeg været 19+5 og d. 16 er jeg 20+1  Det er skisme lidt weird

Og takker!

Anmeld

25. marts 2011

Ka+Ma=Be

Secrets skriver:

D. 13 havde jeg været 19+5 og d. 16 er jeg 20+1  Det er skisme lidt weird

Og takker!

Jah ok, så synes jeg heller ikke, at det giver så meget mening! hehe

Anmeld

25. marts 2011

Frøken J.

Katte87 skriver:

Jah ok, så synes jeg heller ikke, at det giver så meget mening! hehe

Nej heller ikke mig! Hende i receptionen synes også det er VILDT mærkeligt! Det er derfor jeg tænker på om det var for at være sød, fordi hun godt kunne mærke jeg var overtroisk over at skulle scannes for misdannelser fredag d. 13

Anmeld

25. marts 2011

Ka+Ma=Be

Secrets skriver:

Nej heller ikke mig! Hende i receptionen synes også det er VILDT mærkeligt! Det er derfor jeg tænker på om det var for at være sød, fordi hun godt kunne mærke jeg var overtroisk over at skulle scannes for misdannelser fredag d. 13

Hehe det kan da godt være

Jeg synes ikke, at jeg er overtroisk, men jeg ville nok også lige studse over datoen hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.