Hejsa
Hmm ved ikke lige hvor jeg skal starte, men håber I lige vil give jeres mening med.
Som I ved har mit barn ikke kontakt med sin far. Hvilke jeg respekter. Jeg har dog meget svært ved accepter og respektere, at fadere ikke vil fortælle sin familie (mor-far og søskende) om barnet. Da jeg mener, de selv skal ha´muligheden for at sige fra eller til.
Især pga. faderes venner nu ved han har et barn, og disse venner har så opfordret ham til at fortælle om barnet. Et par stykker af venner kommer meget i barndomshjemmet, og har fortalt at bedsteforældre på den side, vil tage mit barn til sig, med kyshånd. (for sådan er de som mennesker)
Min familie er meget lille, og som barn har jeg altid ønsket at ha´en større familie, og det ønsker jeg selvf. også for mit barn. Og man kan jo aldrig blive elsket af for mange (på sigt, forhåbenligt)
Jeg vil, hvis hans familie ønske at ha´forhold til mit barn, stadig respektere at faderen ikke ønsker dette, og vil på ingen måde opfordre hans familie, til at presse ham til, at vil se barnet. Tværdimod!!!
Sidst jeg havde kontakt med faderen, for et års tid siden, skrev han, at han på et tidspunkt, ville han gerne havde kontakt med vores barn, men for ham var det ikke en tidsfaktor, og det var lige meget om det var når barnet er 3-7 eller 10 år, hvilke jeg selvf. ikke er enig i.
Nåh men, da jeg ikke ønsker at beskeden kommer fra mig, til hans familie, har min mor tilbudt, at kontakte hans bror, nu er jeg blevet meget i tvivl, er det måden at gøre det på eller???
Hvad tænker I???
Knus.