En lille afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

MariaJ

Har stemt 10-11 måneder, men manglede muligheden 9-10 måneder. Min datter gik selv uden støtte en uges tid før hun blev 10 måneder. Nu er hun knapt 11 måned og går mange skridt ad gangen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Leneur

Silje startede med at gå helt selv som 14 mdr og har haft krudt i bagdelen lige siden.

Der skete en fejl så hun ikke kom i dp da hun var 1 år, så jeg håbede sådan at hun ville nå det inden hun skulle afsted og det må man sige hun gjorde.... Nemlig dagen før....

Anmeld

25. marts 2011

Pige2009

Laura begyndte først at gå, da hun var 14 mdr.

Anmeld

25. marts 2011

Aves.

Gaia skriver:

Bare nysgerrig for at se hvad gennemsnitsaldren er, når de små begynder at gå. Min datter kan nu gå selv med gå-vognen og kan stå selv i korte perioder. Så venter i spænding på hvornår hun får lyst til at tage det første skridt

12, 10 og 9 mdr. var mine..

Anmeld

25. marts 2011

MaliksMor

Malik er 11 mdr, og er begyndt selv at tag nogle skridt og går selv med gå-vogene ( dem de holder fast i &nbsp

men, går ikke endnu

Anmeld

25. marts 2011

sbs78

Laura gik en uge før hun blev et år. Freja gik da hun var 10 mdr.

Anmeld

25. marts 2011

Dansker I Holland

Min ældste datter gik selv da hun var 14 mdr og hendes lillesøster gik da hun var 10-11 mdr ca.. Ved ikke med min yngste endnu, hun er kun 4 mdr

Anmeld

25. marts 2011

lauras*mor*

min datter gik med os i hånden og med ting (vogne, stole mm) fra 9 mdr, men gik helt selv 3 dage efter hendes fødselsdag...

Anmeld

25. marts 2011

Maise86

Isabella tog sine første skridt da hun var 9 mdr og kravlede ikke længere men gik kun da hun var 10 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.