Lidt nyt herfra.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

Karo

Så er vi endelige blevet raske herhjemme

Det har godt nok også været en ordentlig omgang. Marcus tabte sig en del under sygdommen, og han er stadig meget tynd. Lige nu er han så også inde i en periode hvor han nægter at spise aftensmad og det gør det jo ikke ligefrem bedre. Vi ved godt at det kun er en periode, men hold da op hvor er det bare træls at se han sidde der og nægte at spise Ellesr så er han blevet er rigtig putte gris. Han elsker at ligge med sin dyne og pude og så bare putte i sofaen Og så lige en lille sidste ting han har fundet på. Han er nu begyndt at stille sig på gulvet og råbe: MOOOOOOOAAAAARRRRRR kom lige............mine ben virker ikke.

Ida er blevet en rigtig diva. Hvis ikke hun lige får tingene som hun gerne vil have dem så råber og skriger hun, kaster sig på gulvet og gør alt for at få sin vilje. Derudover så er hun blevet en rigtig bølle. Hun er bare allevejne og helst de steder hvor hun ikke må være. Hun elsker at gå ud på badeværelset og bestige skamlen vi har derude. Vi har af samme årsag fået sat en dør i op til første salen da vi tilsidst ikke lavede andet end at fjerne hende fra trappen.

Ellers går altig fint herhjemme. Jeg har jo kun snart 14 dage barsel tilbage og jeg kan godt mærke at jeg både glæder mig til at komme tilbage men samtidig kommer til at savne at gå hjemme. Man kan jo nå mange ting i timerne midt på dagen så vi istedet kan bruge hvores fritid sammen som famillie, men det bliver nu også rat ikke kun at være en praktisk grise hele tiden.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Ni-ko-li-ne

godt at høre at i atter er raske!!!

håber at lille Marcus får taget lidt på igen... ha ha... så kan jeg egentlig sige til lægen at Nikoline blot sparer sammen til næste gang der er sygdom.. ;0) ej, det er ikke spor morsomt... men jeg er sikker på at Marcus nok skal komme efter det igen!

jeg kan godt forstå du er splittet mht at barslen snart er ovre osv... men hvem ved om i skal have et tredje barne en dag Det er også bare lige indtil man kommer igang, så synes man alligevel det var dejligt at komme tilbage, for som du selv skriver bliver man lidt en praktisk gris af at gå hjemme

Anmeld

25. marts 2011

Milka

Karo skriver:

Så er vi endelige blevet raske herhjemme

Det har godt nok også været en ordentlig omgang. Marcus tabte sig en del under sygdommen, og han er stadig meget tynd. Lige nu er han så også inde i en periode hvor han nægter at spise aftensmad og det gør det jo ikke ligefrem bedre. Vi ved godt at det kun er en periode, men hold da op hvor er det bare træls at se han sidde der og nægte at spise Ellesr så er han blevet er rigtig putte gris. Han elsker at ligge med sin dyne og pude og så bare putte i sofaen Og så lige en lille sidste ting han har fundet på. Han er nu begyndt at stille sig på gulvet og råbe: MOOOOOOOAAAAARRRRRR kom lige............mine ben virker ikke.

Ida er blevet en rigtig diva. Hvis ikke hun lige får tingene som hun gerne vil have dem så råber og skriger hun, kaster sig på gulvet og gør alt for at få sin vilje. Derudover så er hun blevet en rigtig bølle. Hun er bare allevejne og helst de steder hvor hun ikke må være. Hun elsker at gå ud på badeværelset og bestige skamlen vi har derude. Vi har af samme årsag fået sat en dør i op til første salen da vi tilsidst ikke lavede andet end at fjerne hende fra trappen.

Ellers går altig fint herhjemme. Jeg har jo kun snart 14 dage barsel tilbage og jeg kan godt mærke at jeg både glæder mig til at komme tilbage men samtidig kommer til at savne at gå hjemme. Man kan jo nå mange ting i timerne midt på dagen så vi istedet kan bruge hvores fritid sammen som famillie, men det bliver nu også rat ikke kun at være en praktisk grise hele tiden.

der er virkelig ikke noget mere FRUSTRERENDE end når de ikke vil spise!! hvordan spiser han resten af dagen?

godt i er blevet raske  hende ida er vist ved at blive lidt af en håndfuld, hva 

Anmeld

25. marts 2011

Jules

Dejligt at høre i er blevet raske!

Hihi .... Diva Ida....  Åhhh jeg gruer for den tid.... Hihi!

Man er ved at gå ud af sit gode skind når de har de perioder hvor de ikke vil spise Meeeen det går jo over igen

Hvad er det du arbejder som??

Anmeld

25. marts 2011

Klumpe-dumpe

Skønt I er ved at være ovenpå igen.

Mon ikke Marcus tager reavange med det madspiseri på et tidspunkt.

Uha bare vent til Diva bliver ældre, de tøsepiger der, kan godt nok være hys

Anmeld

25. marts 2011

anna-jonas

Æv, at Marcus ikke vil spise aftensmad....... Men jeg kan fortælle dig, at sådanne problemer er helt normale. Anna har ikke spist almindelig aftensmad (varm) i over 1 år. Hun er bare ikke til varm mad, og så er det ikke lige tiden, hun er mest sulten på. Så ofte får hun tilbudt en rugbrød med hytteost (hendes absolutte favorit), eller noget havregryn med mælk. Hun spiser til gengæld rigtig godt resten af dagen............så vi tager lidt let på det. Vi har heller ikke den holdning, at hun SKAL spise det der bliver serveret, for det skal være en positiv oplevelse, når vi sidder sammen og spiser aftensmad. Her den sidste tid, har hun faktisk gerne ville smage vores mad.............og har sagt uhm, og har hygget sig med at spise

Husk at berige Marcus' mad mest muligt. Ved f.eks at putte en ekstra klat smør i havregrøden, købe sødmælksyougurt og tilbyde ham lidt ekstra inden sengetid.

Hende Ida, hende Ida............Altså, hende skal i nok få jeres hyr med.

Anmeld

25. marts 2011

Ida.

GODT I er blevet raske...mon ikke Marcus kommer efter det med vægten? Annika er heller ikke for god til det der aftensmadskoncept, men det tager vi med ophøjet ro trods hendes beskedne vægt - hun spiser fint resten af dagen og får så tit et eller andet at spise inden hun kommer i seng (ofte rugbrød)...

Og hold nu op, hvor er det unger bare SKØNNE Katja!!

Anmeld

25. marts 2011

Karo

Milka skriver:

der er virkelig ikke noget mere FRUSTRERENDE end når de ikke vil spise!! hvordan spiser han resten af dagen?

godt i er blevet raske  hende ida er vist ved at blive lidt af en håndfuld, hva 

Jamen ellers så spiser han fint. Han har aldrig været den der spiser voldsomt meget, men han spiser okay.

Anmeld

25. marts 2011

Karo

Jules skriver:

Dejligt at høre i er blevet raske!

Hihi .... Diva Ida....  Åhhh jeg gruer for den tid.... Hihi!

Man er ved at gå ud af sit gode skind når de har de perioder hvor de ikke vil spise Meeeen det går jo over igen

Hvad er det du arbejder som??

Jeg er laborant.

Jeg arbejder for et firma der ligger på Risø i Roskilde hvor jeg bla. arbejder i atom reaktorene dernede. De er jo ved at blive lukket ned og jeg måler bla. på de dele der bliver taget ned.

Anmeld

25. marts 2011

TbCp

Dejligt at høre fra jer og dejligt at i er raske nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.