Så er vi endelige blevet raske herhjemme

Det har godt nok også været en ordentlig omgang. Marcus tabte sig en del under sygdommen, og han er stadig meget tynd. Lige nu er han så også inde i en periode hvor han nægter at spise aftensmad og det gør det jo ikke ligefrem bedre. Vi ved godt at det kun er en periode, men hold da op hvor er det bare træls at se han sidde der og nægte at spise

Ellesr så er han blevet er rigtig putte gris. Han elsker at ligge med sin dyne og pude og så bare putte i sofaen

Og så lige en lille sidste ting han har fundet på. Han er nu begyndt at stille sig på gulvet og råbe: MOOOOOOOAAAAARRRRRR kom lige............mine ben virker ikke.
Ida er blevet en rigtig diva. Hvis ikke hun lige får tingene som hun gerne vil have dem så råber og skriger hun, kaster sig på gulvet og gør alt for at få sin vilje. Derudover så er hun blevet en rigtig bølle. Hun er bare allevejne og helst de steder hvor hun ikke må være. Hun elsker at gå ud på badeværelset og bestige skamlen vi har derude. Vi har af samme årsag fået sat en dør i op til første salen da vi tilsidst ikke lavede andet end at fjerne hende fra trappen.
Ellers går altig fint herhjemme. Jeg har jo kun snart 14 dage barsel tilbage og jeg kan godt mærke at jeg både glæder mig til at komme tilbage men samtidig kommer til at savne at gå hjemme. Man kan jo nå mange ting i timerne midt på dagen så vi istedet kan bruge hvores fritid sammen som famillie, men det bliver nu også rat ikke kun at være en praktisk grise hele tiden.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld