Nu vil jeg ned og brækkes i ryggen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

Vingummien

Ja nu vil jeg snart ned til min fys og få lidt ondt i ryggen

Jeg endte med at tage fys, da jeg jo har det med benene osv, og vil ik risikere at en kiro får gjort noget der vil gå udover det.

Var dernede i sidste uge også, og avs altså. Har så bare flere ting i ryggen, og så lige i en af ballerne Fedt sted hehe

Men er for svejrygget, og det har min ryg taget skade af, har fået nogle øvelser. Og så skal jeg have sådan et elastik med hjem engang så jeg kan få lavet en del af de muskler jeg havde i min ryggen engang inden jeg blev syg igen.

Og ledene ved ribbene er så skæve i begge sider og ikke kun i den side lægen havde fat i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Jules

Pøj pøj! Håber det gør godt bagefter! Og at øvelserne hjælper!

Anmeld

25. marts 2011

Skouboe

Jeg synes altså du skal overveje en kiropraktor alligevel. Din fys kan gøre en hel masse ting, men når det er knoglerne der er problemet, er det en kiropraktor der er ekspert... Jeg ville aldrig lade en fys knække nofet på mig.. Det er de ikke uddannet til. Men god tur

Anmeld

25. marts 2011

anna-jonas

Go' fornøjelse, dit gamle liv.............*ti, hi*

Jeg skal til kiropraktor kl. 13.40..............og jeg glæder mig, for de sidste 3 dage, har været et sandt smertehelvede, hvor jer måtte tage masser af pamol'er og Ipren'er.

Anmeld

25. marts 2011

Ida.

anna-jonas skriver:

Go' fornøjelse, dit gamle liv.............*ti, hi*

Jeg skal til kiropraktor kl. 13.40..............og jeg glæder mig, for de sidste 3 dage, har været et sandt smertehelvede, hvor jer måtte tage masser af pamol'er og Ipren'er.

I er da nogle skravl I to

Håber både fys og kiropraktor kan udøve mirakler for jer

Anmeld

25. marts 2011

Ni-ko-li-ne

pyha Sus!!!!

jeg har et godt og meget vigtigt råd:

LAV DE ØVELSER OGSÅ NÅR DU HAR ONDT!!!!!

Anmeld

25. marts 2011

anna-jonas

idamaria83 skriver:

I er da nogle skravl I to

Håber både fys og kiropraktor kan udøve mirakler for jer

Her, små 3 år efter jeg startede hos min kiro, tror jeg ikke på mirakler. Men det hjælper kortvarigt at komme derned..................Hvis jeg vil have langvarig hjælp, kræver det at jeg finder en ekstra time i døgnet, så jeg kan træne...............

Anmeld

25. marts 2011

Ida.

anna-jonas skriver:

Her, små 3 år efter jeg startede hos min kiro, tror jeg ikke på mirakler. Men det hjælper kortvarigt at komme derned..................Hvis jeg vil have langvarig hjælp, kræver det at jeg finder en ekstra time i døgnet, så jeg kan træne...............

Ih du er da også så klog kvinde...

Hmmm hvem ville ikke gerne have en ekstra time i døgnet til at træne i? Guderne skal vide, jeg også godt kunne bruge det!

Anmeld

25. marts 2011

TbCp

Uhhh har du så fået en rigtig lækker fys???? Når nu det er ballerne der skal masseres

Anmeld

25. marts 2011

Barbamama

Åh nej det lyder sgu ikke godt!!!! Men det er da altid noget du er i behandling så det kan blive rettet op på. God fornøjelse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.