Erfaring med at farve hår under graviditeten/amningen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

810 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

HeidiGade

Hey Group

Er der nogen af jer, der har erfaring med at få farvet hår under graviditeten eller mens I ammer?

Jeg og ikke mindst mit hår trænger, men man hører jo så meget om at det skal man helst vente med.

- De grå hår er bare ved at gå mig lidt på nerverne, så skal jeg være tålmodig lidt endnu og vente med at få håret farvet eller har det ikke noget på sig?

Knus Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Stine Raaholt

Hej Heidi

Jeg bliver ikke farvet mens jeg er gravid... tænker ikke så meget over amning...

hvis jeg havde grå hår og udvoksninger, så ville jeg bestemt blive farvet, hvis det var det jeg plejede... Så jeg tror jeg ville finde en økologisk frisør, dem er der mange af i Københavnsområdet... der er flere og flere med fokus på mindre kemi - også i hårfarver...

god fornøjelse

kram Stine

Anmeld

25. marts 2011

_-Kathrine-_

HeidiGade skriver:

Hey Group

Er der nogen af jer, der har erfaring med at få farvet hår under graviditeten eller mens I ammer?

Jeg og ikke mindst mit hår trænger, men man hører jo så meget om at det skal man helst vente med.

- De grå hår er bare ved at gå mig lidt på nerverne, så skal jeg være tålmodig lidt endnu og vente med at få håret farvet eller har det ikke noget på sig?

Knus Heidi

Jeg har fravalgt at få farvet mit hår her under graviditeten og jeg ser frygtelig ud!!!  Har ikke villet gøre det fordi jeg et sted læste at man pludselig kunne reagere på farven og det ville jeg ikke risikere...! Men regner stærkt med at det skal gøres så snart jeg har født

Anmeld

25. marts 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
jeg har ikk farvet hår under graviditet, ej heller mens jeg ammede..
Jeg skal ikk diktere hvad andre skal og ikk skal..
Men jeg tør simpelthen ikk gøre det.. Der MÅ være en grund til, at det bliver frarådet.. Og som en anden skriver, så kan man pludselig reagere anderledes på farven..
Men jeg sys helt sikkert, at det er op til én selv..
Jeg kan jo heller ikk sige mig fri af at have gjort noget usmart under graviditet..
Anja..

Anmeld

26. marts 2011

Jose og emils mor

Hej, Jeg har farvet mit hår under hele graviditeten og gjorde det også under graviditeten  med mine 2 andre børn. De to første graviditeter var det slet ikke oppe at det kunne være et problem, så der gjorde jeg det bare. Denne gang er der jo bare så mange regler for hvad man må og hvad man ikke må, så jeg spurgte min veninde som er frisør og som også selv var gravid på det tidspunkt. Og hun sagde at så længe jeg ikke spiste farven, var det ok. Ret overdrevet sagt, men min holdning er at man ikke skal blive for hysterisk under graviditeten... og efter. Men kan få en masse "sundere" og mere miljøvenlige hårfarver nu til dags.

Kh Kristine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.