Hej piger!
Vi var til samtalen med gyn igår - og jeg syntes ikke det endte med at blive sådan som jeg håbede det. Lægen skulle selvfølgelig fortælle os ulemperne ved at vælge Donor, og jeg har på fornemmelsen at han ikke var særlig meget for det. For han mente til sidst at han syntes vi skulle vælge Icsi, fremfor donor(Vi har allerede været på privat klinik med icsi 3x frisk forsøg + 2 x frys). Vi fortalte lægen at det bestemt ikke havde været gode ÆU, da de var forbundet med masser af smerter. Da vi kørte hjem tænkte min mand selvfølgelig meget over det, og vi snakkede frem og tilbage. Endnu engang blev min mand mindet om at det er "hans skyld" at vi sidder i denne situation nu, og lægen var så venlig at udpensle meget nøje at det jo aldrig blev hans biologiske barn (vi har jo snakket om disse ting inden vi bestemte os for det) og han blev faktisk ked af det da vi kørte hjem. Det er også hårdt for min mand at tænke i disse baner, og der er ingen tvivl om at det mest er mig der ønsker et barn mere. Han ville sagtens kunne nøjes med det ene barn vi har. Han vil rigtig gerne have et barn mere, men kan som sagt nøjes. Jeg havde så mange forventninger til denne samtale, og nu syntes jeg vi starter helt forfra igen.....Jeg tror jeg idag ringer til en anden gyn, som jeg engang har gået ved og får en henvisning fra lægen. Det kan være at fornemmelsen er bedre der. Jeg syntes ikke det virkede som om denne gyn syntes særlig godt om donor, og så syntes jeg det ville være med en dårlig fornemmelse jeg går derind næste gang......øv øv 
Anmeld