Hvor ofte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor ofte tester i, for at finde jeres æl

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

538 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Anonym trådstarter

Hejsa.

Når mens er stoppet, hvornår begynder i så at teste for at finde æl og hvor ofte tester i for at finde jeres æl??

Min cyklus er på mellem 30 og 32 dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Mira0911

Jeg havde voldsomme smerter når jeg havde ÆL... Så det var ikke altid nødvendigt at teste.. 

Mener det er 14 dage efter første mens man får ÆL... Hæng mig ikke op på det... 

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Jeg havde voldsomme smerter når jeg havde ÆL... Så det var ikke altid nødvendigt at teste.. 

Mener det er 14 dage efter første mens man får ÆL... Hæng mig ikke op på det... 

Jeg har også smerter og er næsten sikker på at det er æl, men sidst jeg havde de smerter sexede vi 1-2 gange, men intet resultat. Så har købt nogle clear blue digital æl test, for at få det slået helt fast.

Mon vi ikke sexede nok???

Har de smerter i 3 dage, så det er jo nok lidt svært at ramme det helt rigtige tidspunkt

Og mon de smerter er = æl?????

Anmeld

24. marts 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Jeg har også smerter og er næsten sikker på at det er æl, men sidst jeg havde de smerter sexede vi 1-2 gange, men intet resultat. Så har købt nogle clear blue digital æl test, for at få det slået helt fast.

Mon vi ikke sexede nok???

Har de smerter i 3 dage, så det er jo nok lidt svært at ramme det helt rigtige tidspunkt

Og mon de smerter er = æl?????

Når jeg har Æl - Så er det det, rene smerte helvede... Ved jo så ikke om din ÆL også er med smerter.. 

Clearblue kan jeg varmt anbefale - Brugte jeg selv en enkelt gang... 

Sex hver 2. dag - er også fint... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.