er glad for DP'en men....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Anonym trådstarter

Der er altså bare nogen ting jeg undre mig lidt over, men ved ikke det er for meget bagateller til at det er værd at tage det op med hende, så høre lige hvad i synes....

Mit datter startede i då'en d. 1 dec. og der havde vi selvfølgelig en pakke bleer med (med 80 stk), den er endnu ikke brugt og synes faktisk det er lidt vildt, ,hun har været syg sammenlagt14 dage ca. men 80 bleer på 4 måneder virker som meget lidt...

Derud over har hun alttid indetørret mad i ansigtet når jvi henter, fordi hun ikke kan lide at blive tørret i hovedet, det synes jeg er en lidt underlig grund til at lade bvære, for der er vel ingen børn der bryder sig sønderligt meget om det...

Hun er ryger, og det skal hun selvfølgelig ha lov til at være. Men fik af vide at dp'erne ikke måtte ryge når de gik med børnene i barnevogn. De har legestue i blokken ved siden af hvor vi bor, og forleden så jeg hende på vej i legestuen, hun stod og røg mens hun holdte barnevognen. Personligt gør det mig ikke SÅ meget, så længe hun ikke står så vinden blæser det i hovedet af børnene, men hun stod tydeligvis og "gemte" sig for de andre DP'er.... SKal lige siges at det var tilfældigt jeg så hende fra min altan, så ikke noget jeg går og kigger efter bevist...

Er det værd at risikere, et ellers godt samarbejde, ved at pointere bl.a. det med at tørre i ansigtet, sove med sko på og lign. (har selvfølgelig tænkt mig at spørge ang. bleer)... og har ikke tænkt mig at navne det jeg så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Mi

Som udgangspunkt syntes jeg altid at man skal spørge hvis der er noget kan er usikker på eller i tvivl om. Du behøver jo ikke at ligge noget anklagende ind i det, men blot undre dig. Det skal hun kunne klare uden at jeres samarbejde bliver ødelagt.

Anmeld

24. marts 2011

Mira0911

Det med indtørret med i ansigtet, har vores datter også.. Slet ikke noget jeg vil tage op med dagplejeren... For det irritere mig ikke... 

Vores datter startede i ny dagpleje 1. Januar i år.. Fik en hel pakke bleer med.. Og har fået en nye bleer her den 1. Marts.. 

Bestemt ikke noget jeg undre mig over, for hun har ikke rød numse som er hudløs osv... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.