Første skridt på vejen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

frksukkertop

dorthemus skriver:

Da jeg skulle vælge donor, så fik jeg udleveret en liste med 10-15 muligheder og da var det kun basisoplysninger jeg fik og det var nok for mig...det har aldrig handlet om donoren, men jeg blev nysgerrig fordi min datter slet ikke ligner mig  

Først og fremmest skal du have tusind tak for at være så åben Har ikke nogen i omgangskredsen der har prøvet det, så det er fedt der er hjælp at hente herinde.

- Og hvor din lille prinsesse bare skøn! Puh kan ikke lade være med at blive helt kuller...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

dorthemus

frksukkertop skriver:

Først og fremmest skal du have tusind tak for at være så åben Har ikke nogen i omgangskredsen der har prøvet det, så det er fedt der er hjælp at hente herinde.

- Og hvor din lille prinsesse bare skøn! Puh kan ikke lade være med at blive helt kuller...

Tak

Du skriver bare igen hvis der er mere du vil vide

Og pøj pøj

Anmeld

24. marts 2011

frksukkertop

dorthemus skriver:

Tak

Du skriver bare igen hvis der er mere du vil vide

Og pøj pøj

Tusind tak

Anmeld

24. marts 2011

muzen

må jeg være så fræk og spørge hvad hele herlighedden koster?

Anmeld

24. marts 2011

frksukkertop

muzen skriver:

Der hvor jeg skal hen, er der ikke umiddelbart en "samlepakke" over tre forsøg (som der er nogen steder). Så det er alt efter hvilken en donor, antal forsøg osv.... Men regner med at jeg er meget klogere efter på tirsdag...

Anmeld

24. marts 2011

Mutti2B

muzen skriver:

Jeg blev insemineret med åben donor og gav 5500 kr pr. "klat" på Diers klinik i Århus Var igennem 3 forsøg men blev desværre ikke gravid :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.