Ligament-smerter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

birthee

hejsa... jer der begynder at være tæt på termin, har i oplevet at der er kommet flere ligament-smerter her til sidst??? Jeg har vildt ondt i siden af maven, det strækker helt sindssygt... var faktisk ude i om det var tegn på begyndede fødsel eller noget...

mvh Birthe, der er 38+1 idag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

deline

Jeg vil nu også sige at den sidste tid skaber mange ligamentsmerter og træk den ene og det andet sted - men vi har jo heller ikke langt igen så gad vide.............. Men held og lykke med det hele hvis den lille skurk er på vej......

Anmeld

25. marts 2011

birthee

deline skriver:

Jeg vil nu også sige at den sidste tid skaber mange ligamentsmerter og træk den ene og det andet sted - men vi har jo heller ikke langt igen så gad vide.............. Men held og lykke med det hele hvis den lille skurk er på vej......

hmm... har så idag haft sådan nogle stik-agtig noget ved maven, men det er ligesom det er der hvor der uheldigvis er ved at komme et stræk-mærke  så tænker lidt om det er fordi huden den efterhånden er nødt til at strække sig lidt mere..?? men håber da snart den lille fidus kommer til verden, så jeg ikke skal døje mere med de der dumme stræk-smerter... det positive ved det hele er, at jeg faktisk ikke rigtig har mærket noget til min bækkenløsning de sidste par uger...

Anmeld

26. marts 2011

deline

Ja strækmærkerne behøver bestemt ikke komme her til sidst Men dejligt du ikke har mærket noget til dit bækken og jeg tror helt sikkert vores små guldklumper er ved at gøre sig meget klar til at komme ud og det gør altså en smule ondt når de lave de der komme ud øvelser Men håber du holder ud det sidste stykke tid

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.