at føle sig gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

915 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

msax

uden at være det - det er fandme træls.

Jeg er MEGA træt, ondt i hovedet, kvalme, ulmen i maven og i mærkeligt i humør.

Både med Mille og Malte havde jeg det sådan her i starten af graviditeten. Men nu har jeg tisset på pinde som begge kun har en streg - ØV.

Så enten skal de vise forkert (det være dejligt) eller også så skal min krop holde op med at opføre sig mærkeligt lige med det samme.

Jeg giver det lige weekenden over, og har jeg det stadig mærkeligt mandag så må jeg en tur til lægen, for jeg bliver tosset af at have det sådan her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

AnneBJ

Det er da også totalt usportsligt at have det sådan når testene ingenting viser!! Sådan et par måneder havde jeg før jeg blev gravid - jeg var ved at blive sindsyg!!

Jeg krydser for du får en flot positiv test i weekenden, eller at lægen kan sige noget klogt i næste uge! 

Anmeld

24. marts 2011

oo

jeg KRYDSER for at nummer 2 streg snart viser sig hos dig

og så ville jeg bare sige, at jeg har det på samme måde og her har der ikke været gang i fjasen temmelig længe, så det er helt sikkert IKKE endnu en unge under maveskindet der er skyld i noget

Anmeld

24. marts 2011

msax

Tjuhl skriver:

jeg KRYDSER for at nummer 2 streg snart viser sig hos dig

og så ville jeg bare sige, at jeg har det på samme måde og her har der ikke været gang i fjasen temmelig længe, så det er helt sikkert IKKE endnu en unge under maveskindet der er skyld i noget

har du ikke hørt om jomfru fødsler ?

og "fjasen" - hvilket skønt udtryk

Anmeld

24. marts 2011

oo

msax skriver:

har du ikke hørt om jomfru fødsler ?

og "fjasen" - hvilket skønt udtryk

aj men tænk virkelig hvis ens mødom sprang den omvendte vej

jaaaaa asen og fjasen hedder det herhjemme

Anmeld

24. marts 2011

msax

AnneBJ skriver:

Det er da også totalt usportsligt at have det sådan når testene ingenting viser!! Sådan et par måneder havde jeg før jeg blev gravid - jeg var ved at blive sindsyg!!

Jeg krydser for du får en flot positiv test i weekenden, eller at lægen kan sige noget klogt i næste uge! 

Jeg magter da på ingen måde at have det sådan her nogle måneder. Det hører sig kun graviditet til (og ikke ret længe).

Men har indstillet mig på at den kære lægemand må finde  på noget klogt at side...

Anmeld

24. marts 2011

msax

Tjuhl skriver:

aj men tænk virkelig hvis ens mødom sprang den omvendte vej

jaaaaa asen og fjasen hedder det herhjemme

så længe det ikke ville gøre lige så ondt som den "rigtige" vej... og ej heller gjorde ondt at blive "ikke-jomfru" igen - så fint med mig... tror jeg ?

hi hi... det kunne også være vi skulle finde på navne herhjemme...

Anmeld

24. marts 2011

anna-jonas

Hov..........Er i begyndt at forsøge at familieforøge??? Håber at du snart får vished.

Anmeld

24. marts 2011

Ida.

24. marts 2011

Klumpe-dumpe

Ej jeg håber du snart får det bedre eller i hvert en "lovlig" grund til at havde det sådan...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.