Tirsdag omkring klokken 11:
Så så man lige mig: 26-årig mor med Karla i barnevognen, pusletasken fra BabyStroom (fødselsdagsgave) over skulderen og et smil på læben, gå ind i elevatoren, trykke på knappen med totallet på, vente, stige ud af elevatoren, dreje til venstre og ind ad døren og hen ad gangen med alle kontorerne, dreje til venstre for enden af gangen og gå ind i et lillebitte kontor, hvor en sød dame, sådan lidt bedstemoragtig, sidder og smiler, for jeg har noget til hende… Mit speciale!
Yes tøser! I går afleverede jeg nemlig S-P-E-C-I-A-L-E-T! Jeg er nu færdig på universitetet, færdig som i aldrig mere at skulle have min gang på det sted, der de sidste fem og et halvt år har været min base. Det er da for vildt! Og jeg føler både lettelse og angst – en underlig blanding, men i bund og grund en ret fed fornemmelse, for jeg er jo færdiguddannet!
Så nu har jeg to titler: MOR og CAND.MAG. Eller det vil sige, at den sidste titel først rigtig er min, når specialet er godkendt og bedømmelsen er i hus, men min søde vejleder har lovet mig at det er bestået, så det tager jeg for gode varer.
Nu kan jeg nyde min dejlige datter uden at stresse over at skulle skrive, og hvor er det fantastisk!
Jeg håber, at I alle har det godt og nyder jeres guldklumper eller gravide maver.
Ha’ en dejlig aften!
Stort knus fra mig, som er rigtig, rigtig glad 
Anmeld