Endelig, endelig, endelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.104 visninger
20 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Riksen

Tirsdag omkring klokken 11:

Så så man lige mig: 26-årig mor med Karla i barnevognen, pusletasken fra BabyStroom (fødselsdagsgave) over skulderen og et smil på læben, gå ind i elevatoren, trykke på knappen med totallet på, vente, stige ud af elevatoren, dreje til venstre og ind ad døren og hen ad gangen med alle kontorerne, dreje til venstre for enden af gangen og gå ind i et lillebitte kontor, hvor en sød dame, sådan lidt bedstemoragtig, sidder og smiler, for jeg har noget til hende… Mit speciale!

Yes tøser! I går afleverede jeg nemlig S-P-E-C-I-A-L-E-T! Jeg er nu færdig på universitetet, færdig som i aldrig mere at skulle have min gang på det sted, der de sidste fem og et halvt år har været min base. Det er da for vildt! Og jeg føler både lettelse og angst – en underlig blanding, men i bund og grund en ret fed fornemmelse, for jeg er jo færdiguddannet!

Så nu har jeg to titler: MOR og CAND.MAG. Eller det vil sige, at den sidste titel først rigtig er min, når specialet er godkendt og bedømmelsen er i hus, men min søde vejleder har lovet mig at det er bestået, så det tager jeg for gode varer.

Nu kan jeg nyde min dejlige datter uden at stresse over at skulle skrive, og hvor er det fantastisk!

Jeg håber, at I alle har det godt og nyder jeres guldklumper eller gravide maver.

Ha’ en dejlig aften!

Stort knus fra mig, som er rigtig, rigtig glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Marco2

Nej hvor er det stort. Og selvom det lige skal godkendes vil jeg da lige råbe: TILLYYYKKKEEE!!!!!

Først mor-titlen i hus og så Can. Mag. Way to go!!!   

Og nyd så din barsel for denne tid kommer ALDRIG igen.

AG

Anmeld

24. marts 2011

Marco2

Nå - den kom 2 gange … 

Anmeld

24. marts 2011

Riksen

Marco2 skriver:

Nå - den kom 2 gange … 

Tak

Og helt i orden - jeg opdagede lige at jeg først havde postet mit indlæg i navlestrengskategorien - total barsels- og specialekuller

Du kan tro jeg nyder min barsel

Anmeld

24. marts 2011

AnneBJ

Riksen skriver:

Tak

Og helt i orden - jeg opdagede lige at jeg først havde postet mit indlæg i navlestrengskategorien - total barsels- og specialekuller

Du kan tro jeg nyder min barsel

Det studsede jeg også over du havde gjort, men tillykke igen

Anmeld

24. marts 2011

Kit

Stort tillykke Hvor er det bare fedt at være færdig. Nyd din barsel og dejlig Karla.

Kit

Anmeld

24. marts 2011

Maria-s

STORT tillykke!!  Åhh det er SÅ fedt når man får afleveret sådan en "slut opgave". Selvom jeg aldrig har taget en længere uddannelse, kun 2 stk af 2 år hver, så kender jeg den der lettelse

Så skal der jo bare nydes guldklump, maks

Anmeld

24. marts 2011

Riksen

AnneBJ skriver:

Det studsede jeg også over du havde gjort, men tillykke igen

Hvad kan jeg sige? Min hjerne skal lige i gang igen

Og tak igen

Anmeld

24. marts 2011

Riksen

Kit skriver:

Stort tillykke Hvor er det bare fedt at være færdig. Nyd din barsel og dejlig Karla.

Kit

Tak Jeg nyder både hende og barsel!!

Anmeld

24. marts 2011

Riksen

Maria-s skriver:

STORT tillykke!!  Åhh det er SÅ fedt når man får afleveret sådan en "slut opgave". Selvom jeg aldrig har taget en længere uddannelse, kun 2 stk af 2 år hver, så kender jeg den der lettelse

Så skal der jo bare nydes guldklump, maks

Takker

Det er ligegyldigt hvor lang uddannelsen er, bare det at blive færdig - det er noget helt særligt.

Ja, jeg nyder det virkelig også i fulde drag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.