så er vi godt kørende :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

_-Kathrine-_

Så fik vi kareten hjem, og jeg glææææææder mig til at komme ud og trille med den om ikke så længe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Stine Raaholt

Hvor er den fin - tillykke med den...

overvejer virkelig at udskifte min gamle Emmaljunga med en nyere Odder... men det er jo nok lidt fjollet...

Denne skal du nok blive glad for - den er super fin...

Stine

Anmeld

24. marts 2011

moars

hvor er den bare fin! ihhh det kribler helt...jeg skal hente vores på mandag. Den er magen til bare med grønne striber....Kan godt forstå du glæææder dig!

Anmeld

24. marts 2011

birthee

Jeg har også fundet barnevognen frem igen - den står og er pudset og klar til baby melder sin ankomst... Det er lidt vildt at tænke på at det er 1½ år siden frederik har sovet i den... Glæder mig til at den lille skal sove i den - og håber ikke det varer alt for længe...

Og super flot barnevogn forresten!!! Kender 2 der har den, de er vildt glade for den der lynlås-funktion...

Anmeld

25. marts 2011

_-Kathrine-_

Stine Raaholt skriver:

Hvor er den fin - tillykke med den...

overvejer virkelig at udskifte min gamle Emmaljunga med en nyere Odder... men det er jo nok lidt fjollet...

Denne skal du nok blive glad for - den er super fin...

Stine

Tusind tak :-)

Valget stod også mellem emmaljunga og odder, men da jeg så denne smeltede mit  

Tænk at en barnevogn kan det

Anmeld

25. marts 2011

_-Kathrine-_

moars skriver:

hvor er den bare fin! ihhh det kribler helt...jeg skal hente vores på mandag. Den er magen til bare med grønne striber....Kan godt forstå du glæææder dig!

Uha glæd dig... Når jeg går forbi rummet den er i,skal jeg liiiige lure en extra gang på den

Jeg ville rigtig gerne ha haft den med lyseblå striber, men min fornuftige mand mente at hvis vi nu skulle ha  nr 2 og det ikke blev samme køn, ville det være lidt fjollet - så den blev helt neutral... og jeg elsker den alligevel

Anmeld

25. marts 2011

_-Kathrine-_

birthee skriver:

Jeg har også fundet barnevognen frem igen - den står og er pudset og klar til baby melder sin ankomst... Det er lidt vildt at tænke på at det er 1½ år siden frederik har sovet i den... Glæder mig til at den lille skal sove i den - og håber ikke det varer alt for længe...

Og super flot barnevogn forresten!!! Kender 2 der har den, de er vildt glade for den der lynlås-funktion...

Der er også mange vi kender som har denne og kun anbefalet den, og ja den der lynlås funktion er super smart

Ja, nu varer det ikke så længe før det er vores tur

Anmeld

25. marts 2011

moars

_-Kathrine-_ skriver:

Tusind tak :-)

Valget stod også mellem emmaljunga og odder, men da jeg så denne smeltede mit  

Tænk at en barnevogn kan det

ihhh ja det er så vildt at om lidt er der en lille bebs mere her...eller arhh 2 mdr. men damn tiden går stærkt synes jeg.

Anmeld

25. marts 2011

Line Højdal

Ihh, den er også bare fin...!

Vi har købt en brugt oddervogn, om jeg faktisk lige mangler at gøre helt klar. Men det bliver bare super når vi alle skal ud og trille!!

Og hey... hvis barnevognen alene kan få dit hjerte til at smelte... Hvordan skal det så ikke gå når dit lille vidunder ligger i den

Anmeld

25. marts 2011

_-Kathrine-_

Pipkukkeren skriver:

Ihh, den er også bare fin...!

Vi har købt en brugt oddervogn, om jeg faktisk lige mangler at gøre helt klar. Men det bliver bare super når vi alle skal ud og trille!!

Og hey... hvis barnevognen alene kan få dit hjerte til at smelte... Hvordan skal det så ikke gå når dit lille vidunder ligger i den

Hihi    Ja, tænk at man kan være SÅ begejstret over en vogn uden bebs i endnu  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.