jeg driver ham til vanvid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

962 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Anonym trådstarter

hej allesammen.. mig og min mand har en datter på 10 mdr, og jeg er sindsygt skruk.. min mand har sagt at han godt vil have en til, men at projekt baby ikke skal starte lige nu... jeg kan ikke lade være med at tale om at være gravid og babyer og sådan hele tiden... prøver virkelig at styre mig, men det er bare så svært jeg driver min kæreste til vanvid, og han siger at han ikke gider høre på det hele tiden.. hvad skal jeg gøre man.. er bare så skruk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Muffinmus

Ingen gode råd, sådan har jeg været lige siden den dag min datter blev født...var skruk 1 time efter hun var født:-)

Så du er sørme ikke alene, tænker og babyer og graviditet osv konstant, mens han egentligt lige nu synes det er om med 2 børn. Han overvejer  stadig nr 3....i mens kævler jeg lige rigeligt, det ved jeg godt

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Ingen gode råd, sådan har jeg været lige siden den dag min datter blev født...var skruk 1 time efter hun var født:-)

Så du er sørme ikke alene, tænker og babyer og graviditet osv konstant, mens han egentligt lige nu synes det er om med 2 børn. Han overvejer  stadig nr 3....i mens kævler jeg lige rigeligt, det ved jeg godt

her er de så nr 2 barn fra min side og 4 fra hans side.. så kan godt forstå at han skal have lidt betænkningstid... men jeg vil altså have nr 2.. har hele tiden sagt, at jeg skulle have mindst 2 børn.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.