Fødselsdag og sygehus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Klitgaard

I tirsdags havde jeg fødselsdag jeg er ikke ret god til at have fødselselsdag  ved ikke lige hvorfor men sådan er det bare . men denne gang gik det godt .Jeg blev fejret af mine børn om morgen kennet skulle møde kl 5 og det var altså fortidlig for børnene og mig at holde fødselsdag . jeg fik lødesko ,kagerulle og hynder til mine køkkenstole og så havde pigerne skrevet breve til sidst i brevet fra Emilie stod der "du er verdens bedste mor jeg elsker dig mor så er man godt nok grædefærdig når man læser det. Jeg var på abejde fra 8.30 til 16.15 Kennet lavede dejlig mad til aften og det var bare så hyggeligt.

I dag har jeg været til forundersøgelse på Ålborg sygehus med Emlie da hun nu skal have fjernet mandlerne og sikkert også polypper. Det skal ske den 6 april og vi skal allerede hjem igen dagen efter det er jeg ikke helt tryg ved er så bange for der opstår blødninger vi har altså 50 km til sygehuset ,men sådan er det altså . Hun skal så være sygemeldt fra skole og fritter i 14 dage bagefter så ved ikke lige helt hvordan vi får det til at hænge sammen.

Det var lige lidt herfra hilsen Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

JustAnotherName

Tillykke med dagen. Lyder som en hyggelig måde at blive fejret på ....selvom arbejde jo også indgår i dagen. Og sikke nogle søde kærligheds-erklærende ord. De rammer da!

Håber det kommer til at gå godt den 6/4.
Det er ikke sjovt lige mens det står på, og de efterfølgende mange dage. Men når så det er ovre igen, så er jeg sikker på, at det bliver meget bedre for Emilie. Det håber jeg! 

Anmeld

24. marts 2011

anna-jonas

Tillykke med dagen i tirsdags, Rikke...............Dejligt at du kunne nyde dagen, og at du blev fejret. Jeg har det selv lidt på samme måde. Er ikke meget for at blive fejret.

Det skal nok gå med Emilie................tænk, så får hun ikke alle de halsbetændelser fremover.

Anmeld

24. marts 2011

Klumpe-dumpe

Stort tillykke med fødselsdagen i tirsdags, Rikke.

DU skal ikke være så bekymret for det indgreb, og Emilie ser sikkert frem til at skal spise tonsvis af is  og ja ikke havde halsbetændelse mere.

Jeg synes ikke jeg havde særlig ondt i min hals da jeg fik dem fjernet, ikke mere end ved en halsbetændelse i hvert fald.

Anmeld

26. marts 2011

Klitgaard

JustAnotherName skriver:

Tillykke med dagen. Lyder som en hyggelig måde at blive fejret på ....selvom arbejde jo også indgår i dagen. Og sikke nogle søde kærligheds-erklærende ord. De rammer da!

Håber det kommer til at gå godt den 6/4.
Det er ikke sjovt lige mens det står på, og de efterfølgende mange dage. Men når så det er ovre igen, så er jeg sikker på, at det bliver meget bedre for Emilie. Det håber jeg! 

Tak for det ja håber også det bliver godt for emilie

Anmeld

26. marts 2011

Klitgaard

anna-jonas skriver:

Tillykke med dagen i tirsdags, Rikke...............Dejligt at du kunne nyde dagen, og at du blev fejret. Jeg har det selv lidt på samme måde. Er ikke meget for at blive fejret.

Det skal nok gå med Emilie................tænk, så får hun ikke alle de halsbetændelser fremover.

Tak Mette Glæder mig bare til hun har overstået operationen hader tanken om hun skal i narkose . men er sikker på det er det bedste for Emilie

Anmeld

26. marts 2011

Klitgaard

Rose <3 skriver:

Stort tillykke med fødselsdagen i tirsdags, Rikke.

DU skal ikke være så bekymret for det indgreb, og Emilie ser sikkert frem til at skal spise tonsvis af is  og ja ikke havde halsbetændelse mere.

Jeg synes ikke jeg havde særlig ondt i min hals da jeg fik dem fjernet, ikke mere end ved en halsbetændelse i hvert fald.

Ja hun glæder sig til alle de is og så synes hun også det er lidt spændende at hun skal på sygehuset dog er hun blevet lidt bange nu da der er en pige fra skolen der har sagt til hende at det gør rigtig ondt at få lagt drop og målt blodtryk

Anmeld

26. marts 2011

Klumpe-dumpe

Klitgaard skriver:

Ja hun glæder sig til alle de is og så synes hun også det er lidt spændende at hun skal på sygehuset dog er hun blevet lidt bange nu da der er en pige fra skolen der har sagt til hende at det gør rigtig ondt at få lagt drop og målt blodtryk

Nååh det var da heller ikke pænt gjort af hende pigen. Men kan du ikke købe noget tryllecreme og give hende på i tide, så hun ikke mærker når de skal ligge drop.

-Og blodtryk tror jeg ikke hun skal ha´taget, før hun er i narkose... Det har Malucca i hvert fald fået gjort før de gange hun har været i narkose.

Anmeld

26. marts 2011

Klitgaard

Rose <3 skriver:

Nååh det var da heller ikke pænt gjort af hende pigen. Men kan du ikke købe noget tryllecreme og give hende på i tide, så hun ikke mærker når de skal ligge drop.

-Og blodtryk tror jeg ikke hun skal ha´taget, før hun er i narkose... Det har Malucca i hvert fald fået gjort før de gange hun har været i narkose.

Narkoselægen fortalte hende at de skulle tage hendes blodtryk men det kan da godt være at det først er når er i narkose . Vi fik trylleplater med hjem fra sygehuset som vi skulle give hende på hjemmefra ,er det ligeså godt som tryllecreme ?

Anmeld

26. marts 2011

Klumpe-dumpe

Klitgaard skriver:

Narkoselægen fortalte hende at de skulle tage hendes blodtryk men det kan da godt være at det først er når er i narkose . Vi fik trylleplater med hjem fra sygehuset som vi skulle give hende på hjemmefra ,er det ligeså godt som tryllecreme ?

Ja plaster og creme virker ens, så ingen ged på isen der ;)

Ej jamen jeg ved heller ikke 100% om de gør det inden hun sover, hun er jo trods alt ældre end Malucca.

Men så må du forklare hende, at det ikke gør ondt, men kan stramme en smule (evt. prøv at klemme hende rundt om armen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.