I tirsdags havde jeg fødselsdag jeg er ikke ret god til at have fødselselsdag ved ikke lige hvorfor men sådan er det bare . men denne gang gik det godt .Jeg blev fejret af mine børn om morgen kennet skulle møde kl 5 og det var altså fortidlig for børnene og mig at holde fødselsdag . jeg fik lødesko ,kagerulle og hynder til mine køkkenstole og så havde pigerne skrevet breve til sidst i brevet fra Emilie stod der "du er verdens bedste mor jeg elsker dig mor så er man godt nok grædefærdig når man læser det. Jeg var på abejde fra 8.30 til 16.15 Kennet lavede dejlig mad til aften og det var bare så hyggeligt.
I dag har jeg været til forundersøgelse på Ålborg sygehus med Emlie da hun nu skal have fjernet mandlerne og sikkert også polypper. Det skal ske den 6 april og vi skal allerede hjem igen dagen efter det er jeg ikke helt tryg ved er så bange for der opstår blødninger vi har altså 50 km til sygehuset ,men sådan er det altså . Hun skal så være sygemeldt fra skole og fritter i 14 dage bagefter så ved ikke lige helt hvordan vi får det til at hænge sammen.
Det var lige lidt herfra hilsen Rikke
Anmeld