Bare lyst til at hyle...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Anonym trådstarter

Hey piger.. 

årrh har det bare så skide svært lige p.t.. Den 16 stod jeg med en positiv æl-test og manden kom hjem den dag og vi sexe.. Det skal lige siges at han rejser p.t rigtig meget.. Dvs at han er ude 10 dage og hjemme i 4 dage. så derfor sexe vi lidt.. 

Og nu har jeg regnet mig frem til at min test dag den 30.. og min mens plejer at kommne den 25/26.. ved ikke hvordan det fungere.. 

Men ved ikke hvorfor.. kan bare hyle hele tiden.. Jeg savner min kæreste rigtig meget plus jeg savner min datter endnu mere. Og håber self på at få 2 streger her om 6 dage.. Men fuck hvor er det bare hårdt at skulle gå og vente.. Det køre mig bare total ned og jeg er sååå træt hele tiden.. Og har nogle smerter fornede i mit underliv.. 

Og ikke nok med det.. så KLØR mit skæv.. jeg går i bad hverdag dag og så vidst jeg har huske tilbage til får jeg det alltid nåårh jeg skal til at have æl.. Men fuck hvor er det bare øv ..............

plz opmuntre mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Anonym trådstarter

Oppppppppppppppppppp

Anmeld

24. marts 2011

twinboys

Anonym skriver:

Hey piger.. 

årrh har det bare så skide svært lige p.t.. Den 16 stod jeg med en positiv æl-test og manden kom hjem den dag og vi sexe.. Det skal lige siges at han rejser p.t rigtig meget.. Dvs at han er ude 10 dage og hjemme i 4 dage. så derfor sexe vi lidt.. 

Og nu har jeg regnet mig frem til at min test dag den 30.. og min mens plejer at kommne den 25/26.. ved ikke hvordan det fungere.. 

Men ved ikke hvorfor.. kan bare hyle hele tiden.. Jeg savner min kæreste rigtig meget plus jeg savner min datter endnu mere. Og håber self på at få 2 streger her om 6 dage.. Men fuck hvor er det bare hårdt at skulle gå og vente.. Det køre mig bare total ned og jeg er sååå træt hele tiden.. Og har nogle smerter fornede i mit underliv.. 

Og ikke nok med det.. så KLØR mit skæv.. jeg går i bad hverdag dag og så vidst jeg har huske tilbage til får jeg det alltid nåårh jeg skal til at have æl.. Men fuck hvor er det bare øv ..............

plz opmuntre mig...

Du trænger da lige til en krammer... Savner din datter jamen hvor er hun???

Jeg håber og krydser for at der er to røde streger på testen, når du nu snart kan teste...

Majbritt

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Du trænger da lige til en krammer... Savner din datter jamen hvor er hun???

Jeg håber og krydser for at der er to røde streger på testen, når du nu snart kan teste...

Majbritt

Hun bor oppe ved hendes far.. og derfor har jeg hende hver anden weekend.. 

Anmeld

24. marts 2011

twinboys

Anonym skriver:

Hun bor oppe ved hendes far.. og derfor har jeg hende hver anden weekend.. 

Ååååhhh stakkels lille dig... føler med dig

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.