Supermands hule 34+5 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.552 visninger
22 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Line Højdal

Hej piger...

Så fik jeg endelig taget nogle gode billeder af maven!! Vægten siger +15-16 kg og jeg føler mig egentlig som en hval... så det der med at posere foran kameraet har ikke lige været farvorit-beskæftigelsen  Men altså, jeg er nu meget godt tilfreds og det er jo sjovt at have billederne når maven pludselig er væk igen

Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

CecilieLM

Sikke nogle flotte billeder!

Anmeld

24. marts 2011

Line Højdal

CecilieLM skriver:

Sikke nogle flotte billeder!

Tak

Anmeld

24. marts 2011

marijke85

det er nogen flotte billeder!

Anmeld

24. marts 2011

Sof

Sikke nogle gode billeder, er specielt vild med det sidste, synes det er SÅ godt 

Anmeld

25. marts 2011

AnneBJ

Shit mand!! De sidder godt nok pænt de kg! Du er SÅ smukt gravid, og du vil elske at have de her billeder!!

Anmeld

25. marts 2011

Line Højdal

AnneBJ skriver:

Shit mand!! De sidder godt nok pænt de kg! Du er SÅ smukt gravid, og du vil elske at have de her billeder!!

Århh hvor er du bare sød Anne

Det føles bare så ekstremt at have taget så meget på - og hårdt at slæbe rundt på  Men jeg priser mig da bestemt også lykkelig for at jeg trods alt ikke har hele kroppen fuld af vand og er smulmet op alle vegne.. (endnu altså) Håber ikke det kommer 7-9-13

Men sig mig... skal jeg ikke snart se nogle billeder af dit lille vidunder..?
Jeg har jo fulgt noget med i jeres kvartals-gruppe og specielt jer der har termin her i marts - der er jo ikke sååå langt imellem os

Kan du så se at føde!!

Line

Anmeld

25. marts 2011

Line Højdal

Hvor er i søde alle sammen... det er utroligt hvad sådan et par kommentarer fra jer kan gøre!!

Jeg går og pruster bare jeg skal fra den ene ende af huset til den anden og føler mig virkelig som en strandet hval... Så er det jo dejligt at der er tøser som jer, der kan se det smukke i min gravide krop

til jer alle...

Anmeld

25. marts 2011

Kruse90

waw hvor er detbare nogel smukke billeder
Jeg ser så meget frem til at det bliver min tur, for gud hvor vil jeg også gerne have den store flotte runde mave

Dem skal du være rigtig stolt af

Kram og rigtig god weekend fra mig

Anmeld

25. marts 2011

AnneBJ

Pipkukkeren skriver:

Århh hvor er du bare sød Anne

Det føles bare så ekstremt at have taget så meget på - og hårdt at slæbe rundt på  Men jeg priser mig da bestemt også lykkelig for at jeg trods alt ikke har hele kroppen fuld af vand og er smulmet op alle vegne.. (endnu altså) Håber ikke det kommer 7-9-13

Men sig mig... skal jeg ikke snart se nogle billeder af dit lille vidunder..?
Jeg har jo fulgt noget med i jeres kvartals-gruppe og specielt jer der har termin her i marts - der er jo ikke sååå langt imellem os

Kan du så se at føde!!

Line

Jeg kunne godt forestille mig, at man sagtens kan mærke kg. i kroppen. Jeg har kun taget 10 på, og et par af dem er vand vil jeg skyde. Men det er ikke tungt på samme måde synes jeg, for jeg kan få det lidt væk ved at lægge benene op osv.

JO! Jeg håber, at det lige om snart er min tur!! Og jeg glæder mig til at spamme Jer totalt med min lille lækkertrold! Han skal bare lige ud.... 

Ja, jeg kigger også af og til indtil Jer - hele min gruppen (dem jeg skrev/skriver med i hvert fald) har jo født, og det er faktisk svært at være den sidste... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.