Ja hold da op! Tiden er virkelig bare anderledes nu efter der er kommet en guldklump ud til os
Dagene flyver afsted og inden vi har set os om herhjemme er det blevet aften igen og vi har kun nået 1/3 af alle de ting vi havde planlagt. Men det er ok
for vi hygger og nyder vores lille mirakel
I går da Noah var 1 uge gammel havde vi besøg af SP. Det gik rigtig fint, jeg havde lidt spørgsmål omkring bl.a. badning, sut og amning. Da amningen startede ud rigtig skidt, med sår, meget ømme bryster og et tungebånd der viste sig at skulle klippes, ja så har vi brugt suttebrik og dén ville SP MEGET gerne have vi smed hurtigst muligt og helst med det samme. Men der måtte jeg altså sige fra og sige at den bliver ikke pillet af før jeg er klar til det. Både at jeg er helet ordentligt op, men også klar til det mht. smerterne. Nu er det ENDELIG begyndt ikke at gøre så ondt at amme og jeg nægter at skulle pines og sidde og græde hver gang han skal ammes. Det får han ikke noget ud af og jeg tror dét vil skade mælkeproduktionen endnu mere, end at bruge suttebrik (for jeg malker jo så ud ved siden af for at stimulere brystet tilstrækkeligt). Så sådan er det. BASTA 
HAn er ikke vokset så meget i længde, en ½ cm kunne hun knibe det op på, men det er helt ok
Til gængæld havde han taget rigtig fint på. Da han blev født vejede han 3970 gram. Da vi i søndags tog hjem fra hospitalet sagde vægten 3840 gram. SP vejede ham i går til 4200 gram
Uhhhh DET er noget en mor kan lide! Så får han da det mad han skal have 
Men ja undskyld piger at jeg ikke får kommenteret mere herinde, men tiden er altså ikke lige til det PT
Jeg tænker på jer og glæder mig til at læse om jeres liv og daglidagsskæmysler 
(Og Anne; KAN DU SÅ KOMME IGANG 

VESTØV

) Glææææder mig til at se en besked hvor der står ANNE HAR FØDT! Hvor jeg dog under dig at det sker nu/ snart/ lige om lidt. Glæd dig til dit livs øjeblik. At blive mor
Anmeld