1. SP besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Maria-s

Ja hold da op! Tiden er virkelig bare anderledes nu efter der er kommet en guldklump ud til os Dagene flyver afsted og inden vi har set os om herhjemme er det blevet aften igen og vi har kun nået 1/3 af alle de ting vi havde planlagt. Men det er ok for vi hygger og nyder vores lille mirakel

I går da Noah var 1 uge gammel havde vi besøg af SP. Det gik rigtig fint, jeg havde lidt spørgsmål omkring bl.a. badning, sut og amning. Da amningen startede ud rigtig skidt, med sår, meget ømme bryster og et tungebånd der viste sig at skulle klippes, ja så har vi brugt suttebrik og dén ville SP MEGET gerne have vi smed hurtigst muligt og helst med det samme. Men der måtte jeg altså sige fra og sige at den bliver ikke pillet af før jeg er klar til det. Både at jeg er helet ordentligt op, men også klar til det mht. smerterne. Nu er det ENDELIG begyndt ikke at gøre så ondt at amme og jeg nægter at skulle pines og sidde og græde hver gang han skal ammes. Det får han ikke noget ud af og jeg tror dét vil skade mælkeproduktionen endnu mere, end at bruge suttebrik (for jeg malker jo så ud ved siden af for at stimulere brystet tilstrækkeligt). Så sådan er det. BASTA

HAn er ikke vokset så meget i længde, en ½ cm kunne hun knibe det op på, men det er helt ok Til gængæld havde han taget rigtig fint på. Da han blev født vejede han 3970 gram. Da vi i søndags tog hjem fra hospitalet sagde vægten 3840 gram. SP vejede ham i går til 4200 gram Uhhhh DET er noget en mor kan lide! Så får han da det mad han skal have

Men ja undskyld piger at jeg ikke får kommenteret mere herinde, men tiden er altså ikke lige til det PT Jeg tænker på jer og glæder mig til at læse om jeres liv og daglidagsskæmysler

(Og Anne; KAN DU SÅ KOMME IGANG  VESTØV ) Glææææder mig til at se en besked hvor der står ANNE HAR FØDT! Hvor jeg dog under dig at det sker nu/ snart/ lige om lidt. Glæd dig til dit livs øjeblik. At blive mor  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

AnneBJ

Hvor dejligt at besøget gik godt! Sejt at du kunne "holde på dit" - jeg tror det er vigtigt at følge sin intuition, og hvis det er, at brikkerne bliver på lidt endnu, så er det sådan det er

Du skal ikke undskylde for ikke at svare, du er jo lige optaget af et mirakel ikk'? Det er der fuld forståelse for!

Tak for vestøv - det bliver dog heller ikke i dag er jeg ret sikker på! Så nu er jeg bare sur, træt og ked af det! Jeg tror selv på, at det sker tirsdag, men er egentlig allerede begyndt at regne med jeg skal sættes igang næste søndag... snak om at være pessimist.. 

Anmeld

24. marts 2011

Maria-s

AnneBJ skriver:

Hvor dejligt at besøget gik godt! Sejt at du kunne "holde på dit" - jeg tror det er vigtigt at følge sin intuition, og hvis det er, at brikkerne bliver på lidt endnu, så er det sådan det er

Du skal ikke undskylde for ikke at svare, du er jo lige optaget af et mirakel ikk'? Det er der fuld forståelse for!

Tak for vestøv - det bliver dog heller ikke i dag er jeg ret sikker på! Så nu er jeg bare sur, træt og ked af det! Jeg tror selv på, at det sker tirsdag, men er egentlig allerede begyndt at regne med jeg skal sættes igang næste søndag... snak om at være pessimist.. 

jeg havde det på samme  måde som dig og egentlig tror jeg det er fint nok at man indstiller sig på at deadline er den dag man har for igangsættelse, for så bliver man glad og lidt overrasket hvis det så sker inden men ja phuuuha! jeg har jo lige været der hvor du er og nej jeg har endnu ikke glemt frustrasionen jeg følte.... Håber virkelig at det snart sker for dig, så vi alle kan mødes med babyer i vores arme

Anmeld

27. marts 2011

Maja88

Maria!!!!!

Har slet ikke fået sagt tillykke med din lille NOAH!!!!

det var da virkelig også på tide han besluttede sig for at kigge frem... den drillepind..

med hensyn til brikkerne- så er aprilla i dag 24 dage og vi bruger stadigvæk ammebrik.. snakkede med min JM torsdag til efterfødselssamtale. og hun sagde man ikke skulle stresse over det. hendes veninde var først kommet af med den efter 2½ måned. og min sp er fortrøstningsfuld- det kommer når det kommer- hvis det kommer...

men vil da indrømme. det kunne da være nemmere uden, men min krop er bare ike indrettet til det. så må jeg leve med. og så længe hun får det mad hun skal- så er jeg sådan set ligeglad med det er med brik...

men dejligt han vokser som han skal.. og nyd det nu. synes allerede Aprilla er blevet alt for stor og hun er jo som sagt kun 24 dage, men 4cm og 450g større. men vi må da se om vi ikke kunne mødes en dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.