Vi holder Forår!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

oo

Vi holder Forår her i skoven  Holder I også Forår??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Klumpe-dumpe

Det ser såååå skønt ud derude i skoven

Her er der også forår, omend et meget blæsende et af slagsen.... Og ja så har de lovet sne i weekenden heroppe.

Anmeld

24. marts 2011

Skouboe

Nej!

Det blæser 1½ pelikan - det vasketøj jeg havde stillet ud i solen (hvor jeg troede der var læ) var væltet og nu er det fyldt med sand, så jeg vasker det da lige igen 

Silja har sovet sammenlagt 20 minutter indtil nu - og ligger nu og brokker sig igen - hun er totalt træt og eddikesur... hun bliver simpelt hen snart solgt som forsøgsbaby hos et medicinalfirma eller lignende... AAARRGGGHHH !!!! 

Anmeld

24. marts 2011

AnneBJ

Skouboe skriver:

Nej!

Det blæser 1½ pelikan - det vasketøj jeg havde stillet ud i solen (hvor jeg troede der var læ) var væltet og nu er det fyldt med sand, så jeg vasker det da lige igen 

Silja har sovet sammenlagt 20 minutter indtil nu - og ligger nu og brokker sig igen - hun er totalt træt og eddikesur... hun bliver simpelt hen snart solgt som forsøgsbaby hos et medicinalfirma eller lignende... AAARRGGGHHH !!!! 

Samme her! Havde ellers ganske optimistisk sat mig på altanen med tæppe om benene und alles, for at læse i min nye krimi, men det blæste jo fuldstændig voldsomt. Så blev jeg skidesur (på blæsten selvfølgelig...) og gik ind igen!

Gruer for det raserianfald der starter om lidt, når jeg går ud for at hænge vasketøj op - jeg ved næsten ikke noget værre, end at hænge tøj op i blæsevejr... 

- Håber Silja snart giver dig ret i hun er træt, så du ikke behøver sælge hende

Anmeld

24. marts 2011

TbCp

Det er simpelthen fantastisk med det vejr her!!! Vi har været ude hele formiddagen, simpelthen så skønt!!!

Lige lidt forårsbilleder fra haven

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. marts 2011

otlitrom

Nej, her holder vi IKKE forår!!

Her er derimod skærmet af for solen pga. et skide stillads, OG der er håndværkere på tager der larmer af helvede til.. Ja, nu har jeg skrevet det på godt jydsk, men jeg er ARRIG! Har haft en lang dag i praktik, mine ben er hævede til dobbelt størrelse, ryggen er øm, har fået ekstra timer i praktik i morgen OG jeg kan ikke få lov at sætte mig i solen på min altan!!

Mor er ikke sur.. hun er hamrende muggen

Det ser dog helt fantastisk ud i skoven. Hvor lang tid tager det at tomle ned til Jer?

Anmeld

24. marts 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Nej, her holder vi IKKE forår!!

Her er derimod skærmet af for solen pga. et skide stillads, OG der er håndværkere på tager der larmer af helvede til.. Ja, nu har jeg skrevet det på godt jydsk, men jeg er ARRIG! Har haft en lang dag i praktik, mine ben er hævede til dobbelt størrelse, ryggen er øm, har fået ekstra timer i praktik i morgen OG jeg kan ikke få lov at sætte mig i solen på min altan!!

Mor er ikke sur.. hun er hamrende muggen

Det ser dog helt fantastisk ud i skoven. Hvor lang tid tager det at tomle ned til Jer?

Det kommer nok an på hvor hurtigt du bliver samlet op?!

Men praktik? Jeg troede du havde "råderet" over dine dage nu og frem til BA aflevering?

Anmeld

24. marts 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Det kommer nok an på hvor hurtigt du bliver samlet op?!

Men praktik? Jeg troede du havde "råderet" over dine dage nu og frem til BA aflevering?

Jeg skal have 30 timer i praksis, fordelt ud over hele BA perioden. Har haft 6 timer idag, får 3 i morgen.. Og ja, så mangler de sidste 21... Det er det eneste jeg er bundet af, men det er faktisk også rigeligt

Anmeld

24. marts 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Jeg skal have 30 timer i praksis, fordelt ud over hele BA perioden. Har haft 6 timer idag, får 3 i morgen.. Og ja, så mangler de sidste 21... Det er det eneste jeg er bundet af, men det er faktisk også rigeligt

Ja tak det tror jeg da nok... OG dem planlægger du ikke selv, for de skal passe ind i praktikstedets kram? 

Anmeld

24. marts 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Ja tak det tror jeg da nok... OG dem planlægger du ikke selv, for de skal passe ind i praktikstedets kram? 

Præcis. Der skal være noget der er relevant for min opgave i de timer jeg er der. Så det er bare at springe til, når det er der.. Og det kom der så imorgen.. Skulle ellers skrive, men nu skal jeg møde ind kl 12...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.