"Måååårfaaas....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.143 visninger
29 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Klumpe-dumpe

taktor" er bare det fedeste i verden.... men æv, jeg har så korte ben, så jeg ikke selv kan køre den..............

og her er jeg i zoo på legepladsen.

Det er så hyggeligt at komme ned i skoven, når Mååårfaas fælder træer.

Og man kan se Hopter dernede.....

Men så trænger man hvis også til en slapper...... på ryglænet.

Det var så en opfordring til en billederunde ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Barbamama

Ååårh hun er bare skøn!!! Hvor er det et fedt billede i traktoren!!! Hun ser vældig stolt ud!!! Se hvad jeg kan!!! He he.. Dejlige unge!!! Jamen jeg må lige have lagt de sidste nye billeder ind af Carlamusen og så vender jeg frygteligt tilbage!

Anmeld

24. marts 2011

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Ååårh hun er bare skøn!!! Hvor er det et fedt billede i traktoren!!! Hun ser vældig stolt ud!!! Se hvad jeg kan!!! He he.. Dejlige unge!!! Jamen jeg må lige have lagt de sidste nye billeder ind af Carlamusen og så vender jeg frygteligt tilbage!

Ja lige præcis, og så det greb hun har om rettet.... rigtig traktorgreb ;)

Vil glæde sig til at se Carla-damen ;)

Anmeld

24. marts 2011

Barbamama

Så er der lige de tre nyeste.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. marts 2011

oo

DEJLIGE LUTTEN!!!  jeg kan især godt lide, at det bedste sted på sofaen at slappe af, er på ryglænet

Anmeld

24. marts 2011

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Så er der lige de tre nyeste.

Sikke dog en fest hun har over den spand

Og så slår det mig lige.... hvorfor jeg har tænkt at Carla kender jeg... Det er fordi hun er en tro kopi, af Karoline fra M´s dp.

Anmeld

24. marts 2011

Barbamama

Rose <3 skriver:

Sikke dog en fest hun har over den spand

Og så slår det mig lige.... hvorfor jeg har tænkt at Carla kender jeg... Det er fordi hun er en tro kopi, af Karoline fra M´s dp.

Ja den er bare SÅÅÅ sjov!! Hvor skægt at hun har en dobbeltgænger. He he... Så må hende Karoline være mega sød!!!

Anmeld

24. marts 2011

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

DEJLIGE LUTTEN!!!  jeg kan især godt lide, at det bedste sted på sofaen at slappe af, er på ryglænet

Ja det er faktisk vældig praktisk.... Når nu mors popo er en smule bredere end gennemsnittet... Så er der nemlig plads til os begge

BTW. så er det sådan hun ligger hos mormor og morfar... Altså bare i vindueskarmen....

Anmeld

24. marts 2011

oo

Rose <3 skriver:

Ja det er faktisk vældig praktisk.... Når nu mors popo er en smule bredere end gennemsnittet... Så er der nemlig plads til os begge

BTW. så er det sådan hun ligger hos mormor og morfar... Altså bare i vindueskarmen....

Lutten er en lille kat i hjertet, tror jeg

Anmeld

24. marts 2011

Klumpe-dumpe

Ja den er bare SÅÅÅ sjov!! Hvor skægt at hun har en dobbeltgænger. He he... Så må hende Karoline være mega sød!!!

Karoline er en vældig sød og køn pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.