Jubiii! Blyp har det godt
Jeg føler mig direkte åndssvag over at have været så bange, men jeg er neurotisk, bekymrende og pessimistisk, og jeg skal nok nå at bekymre mig inden næste scanning!
Undskyld jeg sådan har været så pivet, især fordi jeg godt ved nogen har mistet, men jeg håber også i forstår at jeg virkelig HAR været bange, og det ikke bare var for at være træls 
Nå, men det gik VIRKELIG godt! Det første hun sagde var, at hjertet slog. Og så scannede hun løs! Vi har dog en lille bølle derinde, for hun havde virkelig svært ved at finde de rette positioner, fordi den sprællede hele tiden og vendte og drejede sig, og hun måtte flere gange give sig til at grine opgivende, fordi den bare ikke ville ligge sig pænt! Hehe
Vi så både arme, ben, og en hånd med alle 5 fingre. Alt er normalt! Navlestrengen så normal ud, kraniet så normalt ud, alt var perfekt.
Jeg fik ikke det præcise risikotal for Downs, men hun sagde bare der var almindelig lav risiko, og det er jo det vigtigste
Nu skal jeg nok prøve at tage den lidt med ro fremover! Jeg nød at det var svært for hende at scanne, for så kunne vi jo nyde den lille lidt længere. Det var en stor oplevelse, især da hun afspillede dens hjerteslag. Dens hjerte slår med 165 slag i minuttet, og det skulle ligge mellem 150-170, så det er perfekt!
Blev sat 3 dage frem, så jeg er 12+4 i stedet for 12+1. Det er ret sjovt, for i følge lægen er jeg 12+5 i dag, og da jeg var til tryghedsscanning sagde hun, at det var HELT hen i vejret det min lægde havde sagt! Så langt kunne jeg absolut ikke være henne. Og så havde lægen ret med kun 1 dags fejl. Hehe
Her er lige et par fotos af lille blypper!
Nu vil jeg sove lidt. Har ikke lukket et øje i nat grundet dårlige nerver 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld