Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skouboe skriver: Nej, naturligvis ikke - hun filer dem jo ned og reder håret hen over dem
Nej, naturligvis ikke - hun filer dem jo ned og reder håret hen over dem
haha
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnneBJ skriver: Haha vildt!! Og med de lækre ting du syer, så holder jeg dig altså op på den...
Haha vildt!! Og med de lækre ting du syer, så holder jeg dig altså op på den...
Det skal du også bare
bondepigen skriver: Hahaha, ville gerne hvis jeg kunne, men med bækkenløsning er det nok ikke sagen, at være hos mig...
Hahaha, ville gerne hvis jeg kunne, men med bækkenløsning er det nok ikke sagen, at være hos mig...
Jeg tror Silja er ligeglad... hun har bare behov for en at tyrannisere, og folk der ikke kan stikke af og gøre tåbelige ting, som at putte hende i seng er langt at foretrække
Gemte horn eller ej, så er hun altså en bette lækker bisken...
Og gid jeg var lige om hjørnet, så kunne du skam bare smide hende over.... Så du også fik en puster....
Rose <3 skriver: Gemte horn eller ej, så er hun altså en bette lækker bisken... Og gid jeg var lige om hjørnet, så kunne du skam bare smide hende over.... Så du også fik en puster....
Ja, Aalborg og Ølstykke er desværre ret langt fra hinanden
Skouboe skriver: Jeg tror Silja er ligeglad... hun har bare behov for en at tyrannisere, og folk der ikke kan stikke af og gøre tåbelige ting, som at putte hende i seng er langt at foretrække
Hvor ser hun dejlig ud... Super gode billeder!
Skouboe skriver: Ja, Aalborg og Ølstykke er desværre ret langt fra hinanden
Ja desværre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128