Nyfødt (3 uger) og forkølet?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.523 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

TTM

Kære mødre og fædre på baby.dk!

Jeg har et problem med min søn...

Han er forkølet, men men men....
Jeg kan ikke give ham saltvand da han kaster op af det, men når han sover om natten, kan han næsten ikke få vejret.
(Og jeg har prøvet både før jeg ammer og efter jeg har ammet og give ham saltvand i næsen...)

Er der nogen som har gode råd???

Han er født d. 5 marts 11, dvs snart 3 uger gammel.

Mange hilsner fra Sebastian og mor (som er træææææææææt )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

MamaJakob

Nu ved jeg jo ikke helt, hvad symptomerne er, men da Jakob var ca. lige så gammel, troede jeg også, han var forkølet, fordi han lød vildt snottet - især om natten lå han og 'gryntede' helt vildt. Snakkede med SP, som sagde, at det slet ikke var snot, men lidt mælkerester, som sad i svælget og fik ham til at ralle og grynte lidt. Dette er totalt ufarligt og helt almindeligt hos børn, der ikke gylper

Så måske er det bare det?

Ellers kan man også få sådan nogle næse-sugere i matas, så man kan suge snottet ud af næsen på barnet. De koster ca. 30 kr.

Anmeld

24. marts 2011

Jyden

Hvis du ammer er det allerbedste at "sprøjte" modermælk i næsen på baby. Altså bruge din egen mælk i stedet for saltvand.

Anmeld

29. marts 2011

TTM

Super, det bliver afprøvet godt der er så meget tryk på, at jeg kan ramme hans næse med mælken... *GG*

Anmeld

29. marts 2011

Aves.

Jeg troede også min søn var forkølet de første måneder af hans liv...fyldte ham med saltvand....fandt ud af det var pollenallergi han havde haft...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.