Anja Nørreslet skriver:
Jeg har lidt af depressioner siden jeg var 13 år gammel hvor jeg 1 gang prøvede at tage livet af mig selv. Siden dengang har jeg været på forskellige piller on/off og blev erklæret "rask" for ca 1½ år siden. Men nogen gange synker jeg stadig ned. F.eks. som idag. Mit humør er bare nede i kulkælderen, jeg har nemt ved tårer og bare det at Bella kræver noget af mig er nok til at jeg giver op. Men der kan sagtens gå flere uger hvor jeg er på toppen. Selvfølgelig med dagligdagens problemer men ikke hvor jeg er nede...
Måske er det vejret der spiller ind. Eller bare en dårlig nats søvn men jeg kender tegnene nok til at vide, at jeg er mildt deprimeret idag. Slipper man nogensinde ud af grebet? Eller skal jeg altid passe på? 
Uha hvor jeg kender til dine tanker og beskyminger...
Lider selv af det... Der er bare nogen dage, der bare helt vildt elendige, hvor man tænker hvorfor skal det være på den her måde..
Jeg har lidt af det de sidste 10 år og er efterhånden ved at være godt træt af det!! Jeg har fundet løsningen for mig, jeg går til psykiater engang om måneden og i de rigtigt dårlige perioder hver 14 dag..
Jeg slipper nok aldrig ud af det, men prøver at finde den gyldnen mellemvej i samarbejde med min psykiater, hvorpå at jeg kan bibeholde mig i midten... Hvor dårlige dag forbliver dårlige dage og ikke ender med at være "de rigtige dårlige dag, der føre til endnu flere dårlige dage".
En omgang dårlig nattesøvn, kan føre til rigtigt mange dårlige dage i mit tilfælde.. og ja også dårligt vejr... eller bare en stresset dag..
Få dårlig samvigtighed over for min mand og unger.. Nå jeg bare ikke er på toppen...
Prøv at snak med din læge om det.. Du er også mere en velkommen til at skrive til mig...
Op med Humøret
Anmeld