acdp8620 skriver:
Det forstår jeg godt. Ellers bliver du jo en af de der evighedsstuderende
Altså hvis jeg ikke skulle tænke på job, finanskrise og den slags, så var vi gået igang igen, meeen indtil videre er vi blevet enige om at vente 1-1 ½ år før vi starter med projekt baby igen.
Så får jeg lige lov til at komme igang igen, og få lidt flere kurser igennem arbejdet, og så bliver der heller ikke for stor aldersforskel imellem dem
Orrrk, hvis det havde været muligt med fødsels-klip i su'en endnu engang, ville jeg ikke være bleg for at tage et break fra uddannelsen igen... Men det er der desværre ikke. Noget helt andet er, at vi gerne vil have at Frederikke er færdig med at sove til middag i barnevognen + at hun forhåbentligt har smidt bleen som 2,5 årig. Det gør alt ting lidt nemmere inden nr. 3 kommer, synes vi
Men at der kommer til at være 2,5 år imellem hende og den sidste, det er en udemærket alder.
Alderssmæssigt vil der jo så også blive 2,5-3 år imellem Sarah og den næste, og det er da rigtig fint. Men vil lige understrege at det absolut ikke er et minus med aldersforskellen imellem Frederikke og Mathilde. De har også rigtig stor glæde af hinanden, blot på en anden måde
Anmeld