Passat og 3 børn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

acdp8620

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Efter MANGE overvejelser er vi kommet frem til at vi skal have barn nr. 3 - men ikke lige nu. Vi har været meget i tvivl... fordi vi også gerne stadig vil have muligheden for at rejse og opleve verden, men det skal der nu nok blive råd til - også med 3 børn  

Forhåbentligt kan vi få det planlagt således, at nr. 3 ankommer en måneds tid efter jeg er færdiguddannet. Men vi går igang med at prøve om 1 år fra nu af

Hvad med jer, hvornår skal Sarah være storesøster?

Det forstår jeg godt. Ellers bliver du jo en af de der evighedsstuderende

Altså hvis jeg ikke skulle tænke på job, finanskrise og den slags, så var vi gået igang igen, meeen indtil videre er vi blevet enige om at vente 1-1 ½ år før vi starter med projekt baby igen.

Så får jeg lige lov til at komme igang igen, og få lidt flere kurser igennem arbejdet, og så bliver der heller ikke for stor aldersforskel imellem dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Mathilde & Frederikkesmor

acdp8620 skriver:

Det forstår jeg godt. Ellers bliver du jo en af de der evighedsstuderende

Altså hvis jeg ikke skulle tænke på job, finanskrise og den slags, så var vi gået igang igen, meeen indtil videre er vi blevet enige om at vente 1-1 ½ år før vi starter med projekt baby igen.

Så får jeg lige lov til at komme igang igen, og få lidt flere kurser igennem arbejdet, og så bliver der heller ikke for stor aldersforskel imellem dem

Orrrk, hvis det havde været muligt med fødsels-klip i su'en endnu engang, ville jeg ikke være bleg for at tage et break fra uddannelsen igen... Men det er der desværre ikke. Noget helt andet er, at vi gerne vil have at Frederikke er færdig med at sove til middag i barnevognen + at hun forhåbentligt har smidt bleen som 2,5 årig. Det gør alt ting lidt nemmere inden nr. 3 kommer, synes vi  Men at der kommer til at være 2,5 år imellem hende og den sidste, det er en udemærket alder.

Alderssmæssigt vil der jo så også blive 2,5-3 år imellem Sarah og den næste, og det er da rigtig fint. Men vil lige understrege at det absolut ikke er et minus med aldersforskellen imellem Frederikke og Mathilde. De har også rigtig stor glæde af hinanden, blot på en anden måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.