Endelig, endelig, endelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Riksen

Tirsdag omkring klokken 11:

Så så man lige mig: 26-årig mor med Karla i barnevognen, pusletasken fra BabyStroom (fødselsdagsgave) over skulderen og et smil på læben, gå ind i elevatoren, trykke på knappen med totallet på, vente, stige ud af elevatoren, dreje til venstre og ind ad døren og hen ad gangen med alle kontorerne, dreje til venstre for enden af gangen og gå ind i et lillebitte kontor, hvor en sød dame, sådan lidt bedstemoragtig, sidder og smiler, for jeg har noget til hende… Mit speciale!

Yes tøser! I går afleverede jeg nemlig S-P-E-C-I-A-L-E-T! Jeg er nu færdig på universitetet, færdig som i aldrig mere at skulle have min gang på det sted, der de sidste fem og et halvt år har været min base. Det er da for vildt! Og jeg føler både lettelse og angst – en underlig blanding, men i bund og grund en ret fed fornemmelse, for jeg er jo færdiguddannet!

Så nu har jeg to titler: MOR og CAND.MAG. Eller det vil sige, at den sidste titel først rigtig er min, når specialet er godkendt og bedømmelsen er i hus, men min søde vejleder har lovet mig at det er bestået, så det tager jeg for gode varer.

Nu kan jeg nyde min dejlige datter uden at stresse over at skulle skrive, og hvor er det fantastisk!

Jeg håber, at I alle har det godt og nyder jeres guldklumper eller gravide maver.

Ha’ en dejlig dag

Stort knus fra mig, som er rigtig, rigtig glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

sarahb

hvor er det SKØNT, og stort tillykke med den nye titel.. Det er da bare såååå befriende...

Godt gået

Anmeld

24. marts 2011

Skouboe

Stort tillykke med endnu en titel

Anmeld

24. marts 2011

TbCp

Stort tillykke

Anmeld

24. marts 2011

Rosa

Wuuuhuuuuuuu!!!!! Gid det var mig - hvor er du bare SEJ!!! 

Anmeld

24. marts 2011

AnneBJ

Kæmpe tillykke! God barsel, god sommer, god mor-tid!!

Anmeld

24. marts 2011

Sofia

Hvor er du sej. GIGA TILLYKKE!!

Glæder mig til jeg om et år står i samme fantastiske situation. TILLYKKE!!

Anmeld

24. marts 2011

Riksen

Mange tak alle sammen! Jeg er såååå glad og nyder min barsel i fulde drag.

Anmeld

24. marts 2011

Riksen

Hvor barsels-amme-specialeefterve-hjerne må man have?! Har jo postet mit indlæg i den forkerte kategori, og det går først op for mig nu Altså...

Den skulle have været postet i min kvartalsgruppe, men da jeg plejer at tjekke de fleste af baby.dk's debatkategorier ud, må jeg have taget fejl af de to - hører jo ikke til herinde. Det må I undskylde

Ha' en dejlig aften

Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.