Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
YEP Liam er hele 4 måneder..
Jeg må desværre erkende at tiden med nr. 2 går utrolig stærkt - altså så stærkt at jeg slet ikke kan følge med..!!
Liam vejer nu 7.7 og er 65cm lang..!! En go dejlig portion bassedreng der vil fremad i livet..!! Han har nu rullet fra mave til ryg og fra ryg til mave flere gange.. WOOOOOW altså..!! han har formået at sidde HELT SELV uden støtte - dog ikke længe måske 4 sek. Men der sad han fuldstændig rolig og kiggede rundt Det er dog ikke noget i øver herhjemme, det må sku ikke være for sundt for hans ryg tænker jeg ..!!
Han er blevet en rigtig dejlig sovetryne hvilket jeg nyder rigtig godt af - Han sover omkring kl. 21 til ca. 2-3 stykker, så får han lige en flaske som han sluger lyn hurtigt - også sover han igen til omkring de 7-8 stykker -og når han så har fået sin morgenflaske ja så sover han sgu igen helt indtil kl. 10 ca..!!
Men så har jeg ham så også HEEEEEEEEELE dagen lang og hvor jeg dog nyder det.. Vi både ligger på mauvsen på gulvet, øver ryg, mave og lår muskler - YEP han er blevet en dansende hoppefrø på mine lårbasser...!! Han finder tit på lige at tage en kort lur på 15min, men i de 15min ser jeg jo så mit snit til at være på baby TYPISK IKK
Nå men i skal da lige ha nogle billeder af min lækre bassedreng.. IGEN kan jeg kun sige : PAs på TOTAL MAX BILLEDSPAM - Jeg ELSKER at vise ham frem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke med de 4mdr ja tiden flyver afsted og hold nu op han er DEJLIG! en rigtigt charmetrold
Kan da godt forstå du kan lide at vise ham frem; Han er da en lækkermås
Og hvor er han bare dygtig med alle de ting han kan
1000 tak piger..
Ja det er da helt uitroligt alle de ting han kan.. Og jaaar han er super lækker ligesom hans storebror
Må lige komme med en tilståelse; Jeg kigger tit dine billedtråde, men har ike været så god til at skrive! Hvor er han bare lækker! Synes han ligner sin storebror helt vildt på de 2 første billeder
Det lyser ud af dig at du er en stolt mor!
Maria
Nuuurhh.. han er så sød .. ja, det er simpelthen utrolig så stærkt det går.. Min knægt er 4 måneder d 7 april.. altså det er helt VILDT så hurtigt det går.. Det føles jo som igår han blev født hehe.. Hvor er han dygtig at han kan rulle allerede (: Det kan min slet ikke endnu ;P ! Super kært billede nummer 1
Lækker, lækker lækker!!
Sikker en lækkerbisken
hvor er han lækker søde !!!
Ja når nu jeg selv skal sige det så syntes jeg også han er MØG LÆKKER
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128