Vil KUN have sin mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.433 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

merle2010

min datter er i øjeblikket FORFÆRDELIG... hun vil have mig hele tiden, og hvis bare jeg vender ryggen til hende, så græder hun... hendes far kan ikke tage hende uden hun skriger helt vildt og kaster sig tilbage eller over mod mig... når hun er hos mig skal hun kramme, nusse og sidde helt oppe i hovedet på mig..

hun har været hjemme fra vuggetstue over 1 uge pågrund af mellemørebetændelse, halsbetændelse og diare... men er nu feber fri, virker frisk og har fået pencillin i 4 dage..

men hun vil kun mig hele tiden.. det er virkelig belastende.. hun gider hverken mormor eller sin far.. kun mor hele tiden.. det er da meget rart at hun er så glad for mig, men det kan virkelig være hårdt.. hvis hun leger inde i stuen og far sætter sig ned og leger med hende, hvis jeg så går ud af rummet så er hun helt færdig af gråd... hvad skal jeg gøre?? please sig det er en fase...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Skouboe

Det er en fase

De kommer med jævne mellemrum, og det går over igen.. før eller siden

Anmeld

23. marts 2011

Bellinda89

merle2010 skriver:

min datter er i øjeblikket FORFÆRDELIG... hun vil have mig hele tiden, og hvis bare jeg vender ryggen til hende, så græder hun... hendes far kan ikke tage hende uden hun skriger helt vildt og kaster sig tilbage eller over mod mig... når hun er hos mig skal hun kramme, nusse og sidde helt oppe i hovedet på mig..

hun har været hjemme fra vuggetstue over 1 uge pågrund af mellemørebetændelse, halsbetændelse og diare... men er nu feber fri, virker frisk og har fået pencillin i 4 dage..

men hun vil kun mig hele tiden.. det er virkelig belastende.. hun gider hverken mormor eller sin far.. kun mor hele tiden.. det er da meget rart at hun er så glad for mig, men det kan virkelig være hårdt.. hvis hun leger inde i stuen og far sætter sig ned og leger med hende, hvis jeg så går ud af rummet så er hun helt færdig af gråd... hvad skal jeg gøre?? please sig det er en fase...

Vi har det nøjagtig på samme måde her hjemme i øjeblikket.. & jo det er virkelig frusterende & farmand herhjeme blir såå ked af det ):

Anmeld

24. marts 2011

Ansemusen

Hvor gammel er hun?

Anmeld

24. marts 2011

Brams

merle2010 skriver:

Det er helt sikkert en fase og dem kommer der flere af

Det bedste du kan gøre for din datter er faktisk bare acceptere at hun lige nu kun vil dig, for så bliver det hurtigere "normalt" igen

Anmeld

24. marts 2011

Koen.

tror det er en fase, her har den bare varet længe fra 6 mdr hvor det startede og nu her lidt over 11 mdr gammel er hun stadig viiiildt morsyg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.