Barnets køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.071 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. oktober 2008

MoarViborg

Uhh.. nu nærmer skanning nummer to sig med hastige skridt, og dermed melder der sig et stort stort spørgsmål; Vil vi vide barnets køn?? Min kæreste og jeg har talt en del om det, og han er nu ved at være nået frem til at han gerne vil vide om vi får en lille søn eller datter.. jeg derimod er stadig i tvivl.

Hvad tænker I?

Knus Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2008

Amelia<3

Hej,

Jeg skal først føde den 10 juni, men mig og min mand har besluttet os at vi ikke vil vide om det bliver en pige eller end dreng.

Efter den hårde arbejde (Fødslen) kan man får endnu en overraskelse

Anmeld

16. oktober 2008

Amelia<3

Hej,

Jeg skal først føde den 10 juni, men mig og min mand har besluttet os at vi ikke vil vide om det bliver en pige eller end dreng.

Efter den hårde arbejde (Fødslen) kan man får endnu en overraskelse

Anmeld

16. oktober 2008

Muffinmus

He he, skal jo vide det hver gang60.png
Vidste det med min søn og ved det den her gang.
Og det med overraskelsen giver jeg ike meget for. Helt ærligt er det så stort i sig selv at blive forældre at man sgu ikke har brug for endnu en gave i ikke at vide kønnet60.png
Men sådan er vi jo så forskellige.
Med min søn kom min mand meget mere med i graviditetn da han fandt ud af kønnet. Tror ikke han tænkte over det, men det gjorde jeg. Og bare det at kunne gå hjemme og lave drengeværelse til ham eller hende var fedt.
At kunne købe det flotte tøj til drenge i stedet for det det kedelige hvide lsyegrønne noget der alt sammen ligner hinanden.
Synes virkelig det er trist med neutralte ting til dem. Man må da godt kunne se det er en dreng eller pige og have et fedt værelse klart osv.
Så her hyggede jeg mig sidste gang efter uge 20 med at dekorere værelse og købe lækkert drengetøj.
Og er allerede gået i gang igen med pige tingene- fedt sengetøj, bløde lækre veloursæt i pink osv.

Anmeld

17. oktober 2008

MoarViborg

Det er netop også det spændende i IKKE at vide kønnet der holder mig tilbage, og så det at jeg er fuldstændig ligeglad med udfaldet bare det bliver en sund og rask baby.. meeeen på den anden side er jeg jo helt vildt nysgerrig af natur Og ja, har også hørt flere sige at det er nemmere for manden at være en del af graviditeten hvis han ved om det er en pige eller en dreng - det hele bliver lidt mere virkeligt og håndgribeligt!
Tillykke med at du skal have en lille pige denne gang.. må være fantastisk at få chancen for at få både en pige og en dreng! Det er da tidligt du har fundet ud af kønnet? Har du allerede været til Skanning nummer 2? Jeg skal først afsted om 2 uger..

Anmeld

17. oktober 2008

Muffinmus

Næ er bare lidt nervøst anlagt af natur efter både en A og tidlig SA, så snuppede lige en scanning for at se om hun havde det godt og hvad køn det var. Og hun sagde at hun var temelig sikker på at det var en lillesøster60.png
Ja, det bliver anderledes at prøve en pige, de bliver garanteret forskellige som dag og nat. Skal du i grunden med hvis der mellem os herinde og andre kan arrangeres et hyggeligt mavemøde en aften i Viborg???

Anmeld

17. oktober 2008

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg skal scannes den 24/10 og vi vil heller ikke denne her gang vide kønnet. Vi vidste ikke sidste gang, at vi ventede en dreng. Det var fantastisk ikke, at vide det og gå og snakke om gad vide, hvilket køn det ville blive. Vi synes, at dette er en af livets små fornurligheder ikke, at vide kønnet og fedt, at gå og vente på, at babyen vil se dagens lys. Det kan godt gå hen og blive lidt for praktisk - synes vi. Det er mange som har sagt til os, så vil I vel vide det den her gang - men nej
Men heldigvis er vi jo så forskellige og har forskellige meninger omkring det

God weekend

Anmeld

17. oktober 2008

MoarViborg

Ja, jeg skal helt sikkert med hvis der bliver arrangeret et mavemøde i Viborg.. det kunne være rigtig hyggeligt at møde andre med topmave! Faktisk kender jeg ikke nogen der er gravide nu her på samme tid som mig, så det er da lidt ensomt Men godt man kan skrive lidt herinde så!

Anmeld

18. oktober 2008

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Det lyder hyggeligt med møde i Viborg, men det er lige langt nok væk fra mig (Hvidovre). Men jeg kommer, at I får nogen hyggelige timer sammen.

Anmeld

18. oktober 2008

Muffinmus

Trine-ok, vil da lige se om vi ikke kan stable noget på benene så. Bor jo kun 10 min ca fra viborg60.png
Ved Lisbeth (mor til mange) var med i vores sidste gruppe, men med 8 unger og en mere på vej er hendes tid lidt dyr og hun kan have lidt svært ved at få alt til at hænge sammen for at mødes med os. Men kan hyn vil hun sikkert rigtigt gerne60.png

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.