Hjælp til at gøre flasken attraktiv....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.743 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

Rsa

Som overskriften lyder sig, er vi i gang med at træne flaske...

Min lille pige på 3 måneder, har været ammet fuldt ud siden fødslen. Vi har de sidste par dage øvet at give hende flaske, men den er ligesom sutten, absolut ikke attraktiv

Hun har svært ved at få fat på flasken og holde tæt om sutten.

Er der en sutte til flaske, som minder mere om brystet end andre?

Og hvad er jeres erfaringer med, at øve flaske og hvad har jeres fremgangsmåde været?

Vil meget gerne have lidt råd, da min første slugte sutte og flaske i sig og har ikke stået med denne form for træning før!

Vil så gerne, at min lille pige ikke hele tiden er så 'afhængig' af mig - nyder skam at amme osv. men vil gerne, at jeg kan være væk hjemmefra mere end et par timer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

serinasmor

jeg er ret sikker på det hjælper hvis hun er sulten og der ikke er bryster i nærheden ... ¨

så måske du skulle tage et smut over til naboen på et tidspunkt hvor du ved hun er sulten og  så lade farmand stå for maden  .... så er du heller ikke længere væk end at det kan lade sig gøre at komme hurtigt hvis det ikke virker ..

serinasmor

Anmeld

23. marts 2011

DK

Prøv MAM sutter og MAM sutteflaske! Det kører herhjemme selv om vi har en amme-baby!

Anmeld

23. marts 2011

Worldwide

Rsa skriver:

Som overskriften lyder sig, er vi i gang med at træne flaske...

Min lille pige på 3 måneder, har været ammet fuldt ud siden fødslen. Vi har de sidste par dage øvet at give hende flaske, men den er ligesom sutten, absolut ikke attraktiv

Hun har svært ved at få fat på flasken og holde tæt om sutten.

Er der en sutte til flaske, som minder mere om brystet end andre?

Og hvad er jeres erfaringer med, at øve flaske og hvad har jeres fremgangsmåde været?

Vil meget gerne have lidt råd, da min første slugte sutte og flaske i sig og har ikke stået med denne form for træning før!

Vil så gerne, at min lille pige ikke hele tiden er så 'afhængig' af mig - nyder skam at amme osv. men vil gerne, at jeg kan være væk hjemmefra mere end et par timer.

Prøv de flade suttehoveder og sutter Dem fra MAM^^ De er super gode. Vi startede med den runde suttehovede fra Avent og mælken var OVERALT - men da vi skiftede ændred' det sig hurtigt.

De kloge hoveder siger vidst også at det er de flade der minder mest om babs i munden på bebse

Anmeld

23. marts 2011

piadas

Jeg har selv haft rigtig gode erfaringer med Avent-sutteflasker, da vores to store børn startede på vælling i 4 måneders alderen, og de er begge blevet ammet.

Jeg har et par veninder (hvor amningen dog gik i vasken et par uger efter fødslen), som også først prøvede nogle andre sutteflasker, som absolut ikke var et hit - de gik også begge over til Avent efter at have fået dem anbefalet fra både mig og andre, og nu kører det hos dem begge!

Anmeld

23. marts 2011

132319

Åhh, suk!

Jeg håber virkelig at det lykkes for jer 

Min MEGET stædige datter er ½ år og hun vil overhovedet ikke røre en sutteflaske, hun bliver bundhysterisk når hun ser den 

Jeg har prøvet Bornfree, Avent, Nuuk og Mam, hun VIL bare ikke røre den 

Derfor er jeg en meget meget træt mor, der virkelig trænger til at komme VÆK fra min baby 

På lørdag tager jeg i teateret og ser et stykke der varer 3 timer og skal derefter ud og spise, håber virkelig at hun arter sig overfor sin far!

Håber at det går lidt nemmere for jer, end herhjemme! 

Anmeld

24. marts 2011

Rsa

Tak for jeres respons

Avent er det vi i øjeblikket har gang i herhjemme og har også forsøgt med en rund tut til flasken...

Tror jeg må på jagt efter flade sutter til flasken!

Mht. sutter, har vi prøvet de første 8 forskellige og er nu blevet enige om at holde os til den, som er den eneste, hun har kunnet holde i munden - en af de flade...: Den øver vi fortsat med!

Håber virkelig sådan, at flasken bliver attraktiv, øvelse gør vel forhåbentlig mester

Anmeld

25. marts 2011

Rsa

MHK skriver:

Åhh, suk!

Jeg håber virkelig at det lykkes for jer 

Min MEGET stædige datter er ½ år og hun vil overhovedet ikke røre en sutteflaske, hun bliver bundhysterisk når hun ser den 

Jeg har prøvet Bornfree, Avent, Nuuk og Mam, hun VIL bare ikke røre den 

Derfor er jeg en meget meget træt mor, der virkelig trænger til at komme VÆK fra min baby 

På lørdag tager jeg i teateret og ser et stykke der varer 3 timer og skal derefter ud og spise, håber virkelig at hun arter sig overfor sin far!

Håber at det går lidt nemmere for jer, end herhjemme! 

Krydser for, at det lykkedes i morgen

Anmeld

26. marts 2011

Rsa

Men hvordan har det været for jer, der giver vælling osv. Har børnene baret taget imod flasken med kys-hånd eller har det krævet træning og øvelse før det lykkedes?

- vil bare lige høre om der er håb forude med lidt træning?
Vil så gerne at det lykkedes....
Måske MAM skal være min redning!

Købte en flad sutte til flasken, der kommer masser ud, men hun slutter ikke fast om den og gør alt hvad der står i hendes magt for at få den skubbet ud af munden igen!

Anmeld

26. marts 2011

muzen

vores søn ville heller ikke tage flasken. men kan ikke helt huske hvor gammel han var. men da vi så prøvede og komme kamilie te med lidt sukker i  så ville han tage den for det smagte jo godt.

vi kom sukker i for det hjalp på hans mave han havde lidt ondt i maven til at starte med.

og kamilie teen beroliger også maven.

men prøv at komme noget i der smager godt :-)

min søn har aldrig ville tage flasken hvis der var min mælk i. det var bare forkert. men han ville med glæde drikke vand af den :-)

kæmp vider i skal nok få hende vendt. også med sutten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.