Hormonknop/bums - hjælp mig lige? (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.992 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

Snuffler25

Hej Piger!

For en uges tid siden fik Nicolaj en rød knop på kinden og den er så bare vokset siden.. :/ den er rund og hård når man trykker lidt på den og der er lidt guligt at skimte.. derudover syns jeg den "skaller" lid... - hva hulen er det? En bums, hormon knop?

Og hvad gør man ved det??

Dagpleje mor sagde idag, at hun synes en læge sku kigge på den.. - hva synes i? Han virker øm når man rører ved den, men det klart hvis den er så "moden" som den ser ud

Håber i lige vil give jeres vurdering.. - hva ville i gøre?

På forhånd tak

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

mortilfreja

Kan ikke give dig et konkret bud på hvad det er men det ser ud som om der er en betændelsestilstand i huden og jeg ville helt klart gå til lægen med det..

Håber den snart forsvinder..

Kram

Anmeld

23. marts 2011

nvm

uhaa det ser altså ikke rart ud..

er det noget han har haft længe?

det ku ikke være skoldkopper?

Anmeld

23. marts 2011

Snuffler25

nvm skriver:

uhaa det ser altså ikke rart ud..

er det noget han har haft længe?

det ku ikke være skoldkopper?

Altså den har været der en uges tid.. men først her de sidste par dage blevet større og det her gulige område er kommet  Jeg troede det var en hormon knop som ville forsvinde af sig selv, men må vist hellere få en læge til at se på det..

Ka det være en skoldkop når der kun er 1? og der er noget guligt i og den sådan er rund og hård?

øv vil ik ha sådan noget skidt på min smukke drengs bløde glatte kind - GÅ VÆK

Anmeld

23. marts 2011

nvm

Snuffler25 skriver:

Altså den har været der en uges tid.. men først her de sidste par dage blevet større og det her gulige område er kommet  Jeg troede det var en hormon knop som ville forsvinde af sig selv, men må vist hellere få en læge til at se på det..

Ka det være en skoldkop når der kun er 1? og der er noget guligt i og den sådan er rund og hård?

øv vil ik ha sådan noget skidt på min smukke drengs bløde glatte kind - GÅ VÆK

hmm nej så tror jeg sku ikke det kan være det...

jeg ville helt klart ta til læge,synes det ser slemt ud

Anmeld

24. marts 2011

Snuffler25

Lige en update - den er blevet mindre idag

Var hos lægen som sagde, at hun mente den ville gå i sig selv igen - at det var normalt at sådan nogle kunne komme. Og vi ser hellere tiden an, end at begynde at skære i den - den burde gå i sig selv

Noget underligt noget sådan noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.