Hmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

TbCp

Har sagt til manden at jeg giver fortabt idag! Er så træt!!! Så efter maden smed jeg mig på sofaen.... Han fik ryddet af bordet, dog først efter at han lige skulle noget meget vigtigt med sin bil... Men Liva er ikke puttet endnu og der er ikke smurt madpakker til imorgen! Ihhh jeg gider simpelthen ikke altid bare gøre tingene! Tror faktisk han bare sidder og venter på at jeg alligevel gør det... Så nu bliver jeg altså liggende!!!! Men håber snart han tager sig lidt sammen ellers har vi da et meget træt barn imorgen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

oo

oho den gode gamle "er der FLERE pligter?!" situation  

bliv liggende!

på et eller andet tidspunkt spørger han jo nok dig om ikke du skulle lette røven og putte ungen og smøre madpakken og så kan du jo passende spørge om hans måske er limet fast

Anmeld

23. marts 2011

TbCp

Tjuhl skriver:

oho den gode gamle "er der FLERE pligter?!" situation  

bliv liggende!

på et eller andet tidspunkt spørger han jo nok dig om ikke du skulle lette røven og putte ungen og smøre madpakken og så kan du jo passende spørge om hans måske er limet fast

Uuuhh jeg er så vred på ham lige nu at jeg vist hellere må lade være med at sige noget.....

Anmeld

23. marts 2011

mariamiss6

Har han stadig ikke puttet hende?

Anmeld

23. marts 2011

AnneBJ

Jeg bakker fuldt op om at du bliver liggende!! 

Anmeld

23. marts 2011

TbCp

mariamiss6 skriver:

Har han stadig ikke puttet hende?

Efter skrigescener fra både datter og far har JEG nu puttet hende!!!

Anmeld

23. marts 2011

Milka

åh! hvor belastende!

Anmeld

23. marts 2011

TbCp

Milka skriver:

åh! hvor belastende!

JA!!!

Anmeld

23. marts 2011

mariamiss6

TbCp skriver:

Efter skrigescener fra både datter og far har JEG nu puttet hende!!!

Arj helt ærligt....

Hvorfor skreg faren?

Og underholdte han hende så, mens hun var for længe oppe mener jeg?

Og har du nu HUSKET at tælle til ti, og så sige "Ved du hvad skat, jeg bliver rigtig ked af det, når jeg har sagt at jeg simpelthen ikke magter noget idag, og at jeg vil ligge på sofaen, og det så alligevel ender med at det e rmig der skal putte Liva, og at hun er overtræt, fordi du ikke puttede hende til sædvanlig tid" 

Anmeld

23. marts 2011

TbCp

mariamiss6 skriver:

Arj helt ærligt....

Hvorfor skreg faren?

Og underholdte han hende så, mens hun var for længe oppe mener jeg?

Og har du nu HUSKET at tælle til ti, og så sige "Ved du hvad skat, jeg bliver rigtig ked af det, når jeg har sagt at jeg simpelthen ikke magter noget idag, og at jeg vil ligge på sofaen, og det så alligevel ender med at det e rmig der skal putte Liva, og at hun er overtræt, fordi du ikke puttede hende til sædvanlig tid" 

Arrhmen altså tag en diskussion med en overtræt 3-årig!!! Det fungerer jo ikke! Jeg skal nok få det sagt til ham, men lige nu er jeg bare GAL!! Så det er vist ikke det bedste tidspunkt at sige noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.