Min smukke datter (Billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Lunae

ZamanogDania skriver:

Puha de her øjne. De er bare så pæne
Hun er så køn

Hvor er i bare søde! tusind tak! Man synes jo altid at ens barn er det smukkeste i verden, så det er dejligt at vide at hun da er køn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Loa

Hvor er hun bare cute...... 

Anmeld

23. marts 2011

ZamanogDania

Lunae skriver:

Hvor er i bare søde! tusind tak! Man synes jo altid at ens barn er det smukkeste i verden, så det er dejligt at vide at hun da er køn

Self gør man det
Min mor siger altid en abe tro hendes barn er den smukkeste i hele verden. Hvis du forstår hva hun mener

Anmeld

23. marts 2011

Lunae

ZamanogDania skriver:

Self gør man det
Min mor siger altid en abe tro hendes barn er den smukkeste i hele verden. Hvis du forstår hva hun mener

Jamen det er rigtigt. Jeg kan huske, at min jordemoder advarede mig under fødslen og sagde, at Camille måske havde en lidt sjov hovedform fordi vandet havde været gået længe. Da hun kom ud, så jeg den smukkeste pige i hele verden og kunne ikke se, at der var noget galt med hende! Når jeg ser billeder af hende fra den gang, kan jeg da sagtens se, at hun er en million gange smukkere nu, men kærlighed gør blind

Anmeld

23. marts 2011

Pige2009

Hun er skøn

Anmeld

23. marts 2011

ZamanogDania

Jamen det er rigtigt. Jeg kan huske, at min jordemoder advarede mig under fødslen og sagde, at Camille måske havde en lidt sjov hovedform fordi vandet havde været gået længe. Da hun kom ud, så jeg den smukkeste pige i hele verden og kunne ikke se, at der var noget galt med hende! Når jeg ser billeder af hende fra den gang, kan jeg da sagtens se, at hun er en million gange smukkere nu, men kærlighed gør blind

Det jo det hhe. Man bliver altså blind af den stor kærlighed. Da min datter blev født synes jeg hun var den smukkeste. Men nu når jeg ser billederne fra dengang er hun blevet meget pænere. Jo ældre hun bliver jo smykkere bliver hun. Men ja kærlighed gør os blinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.