Se hvad min bror har lavet :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.768 visninger
20 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

Anonym trådstarter

sagen er den at jeg virkelig gerne vil have en tus, og nu tror jeg endelig at jeg har fundet en jeg vil have, min bror tryllede lige lidt og se hvad han kom frem til.
den første er muligvis til kæresten, han er ikke helt frisk på idéen endnu
hvad syntes i om den ? den skal sidde på min læg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Anitta Kristiansen

Anonym skriver:

sagen er den at jeg virkelig gerne vil have en tus, og nu tror jeg endelig at jeg har fundet en jeg vil have, min bror tryllede lige lidt og se hvad han kom frem til.
den første er muligvis til kæresten, han er ikke helt frisk på idéen endnu
hvad syntes i om den ? den skal sidde på min læg

Jeg tænkte om M J står for jeres navne eller godt nok Mikkel's men ellers ser det rigtigt godt ud  

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

Anitta Kristiansen skriver:

Jeg tænkte om M J står for jeres navne eller godt nok Mikkel's men ellers ser det rigtigt godt ud  

hov ja det er vores

Anmeld

23. marts 2011

Sphynxlover

synes den første er fed - men hvad hvis i en dag går fra hinanden

Anmeld

23. marts 2011

Anitta Kristiansen

så er den nok lidt sværer. man siger jo altid man vil blive sammen. men hvad nu hvis ikke man er. virker den så ikke forkert. ikke fordi jeg tror det skulle ske men idag bliver folk gift og skilt igen og forfra. 

men ellers smukt.  

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

Sophie26 skriver:

synes den første er fed - men hvad hvis i en dag går fra hinanden

så har vi jo stadig vores søn sammen og vil altid være en del af hinandes liv

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

så er den nok lidt sværer. man siger jo altid man vil blive sammen. men hvad nu hvis ikke man er. virker den så ikke forkert. ikke fordi jeg tror det skulle ske men idag bliver folk gift og skilt igen og forfra. 

men ellers smukt.  

ja jeg kan godt se hvad du mener men igen vi har jo vores søn sammen så vi vil jo altid betyde noget for hinanden og have hinanden i vores liv

Anmeld

23. marts 2011

Anitta Kristiansen

Anonym skriver:

ja jeg kan godt se hvad du mener men igen vi har jo vores søn sammen så vi vil jo altid betyde noget for hinanden og have hinanden i vores liv

ja det er jo også op til jer. men ved bare hvor mange der ikke kan med kone mand selvom de har været gift og har børn. 

men hvis i begge synes om det synes jeg i skal gøre det. i kan jo sagtens side som gamle på plejehjem og have det sammen

hvad så hvis der kommer flere børn?

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

ja det er jo også op til jer. men ved bare hvor mange der ikke kan med kone mand selvom de har været gift og har børn. 

men hvis i begge synes om det synes jeg i skal gøre det. i kan jo sagtens side som gamle på plejehjem og have det sammen

hvad så hvis der kommer flere børn?

har også tænkt tanken.. så vi er ikke helt sikker på at de kommer med endnu
der bliver plads til at der kan komme flere under mikkels

Anmeld

23. marts 2011

Anitta Kristiansen

årh det er altid noget. har selv overvejet det med navne. men vil jo gerne have en personlig til alle. og tror som jeg har det nu skal jeg passe på for ender med jeg ikke stopper med de børn. og lidt svært hvis man tager forbogstaver med. men synes nu stadig det er pænt så  for din bror  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.