efter jeg er blevet gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

876 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. oktober 2008

SaNiNa

er mine bryster vosket så meget at jeg ikke kan pase mine bh´er mere...

Vil lige hører om i bare købte den i en skål større eller om i brygte sportsbh´er?

Det er pænt træls hvade lige købt en masse ny undertøj...

Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2008

Heidi.

Jeg købte nogle større.. Bare nogle billige nogle, da jeg vidste at volumen ville falde igen bagefter

Kh Heidi

Anmeld

16. oktober 2008

MorCamilla

Mine bryster nåede ikke rigtig at vokse, men jm sagde til mig at når de begyndte på det skulle jeg overveje sportsbh, da den ikke kommer til at stramme, hvis de skulle vokse yderlige...

Anmeld

16. oktober 2008

Lise

Du må købe nogle større - men ja, brug ikke for mange penge på dem, for når du er færdig med at amme dit barn, så kan du passe dit gamle undertøj igen

Anmeld

16. oktober 2008

lonemus

Jeg købte nogle større - til sidst begyndte jeg at købe amme-bh'er, de er også rigtig gode 60.png

Lone

Anmeld

16. oktober 2008

Joan ( Smallie )

Lise skriver:

Du må købe nogle større - men ja, brug ikke for mange penge på dem, for når du er færdig med at amme dit barn, så kan du passe dit gamle undertøj igen

Ikke sikkert man kan passe dem igen. Da jeg var færdig med at amme måtte jeg ud og have en str større og syntes faktisk de var stor nok i forvejen.

Men ellers en billig amme bh fra bilka.

Joan

Anmeld

16. oktober 2008

Lullaby

Større bher. Mine falder ikke hver gang. bruger nu 70f hvor jeg startede på 70c med den ældste.

Anmeld

16. oktober 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Joan ( Smallie ) skriver:

Lise skriver:

Ikke sikkert man kan passe dem igen. Da jeg var færdig med at amme måtte jeg ud og have en str større og syntes faktisk de var stor nok i forvejen.

Men ellers en billig amme bh fra bilka.

Joan

Lige omvendt her!

Startede med en D-skål og efter 2 børn er jeg nu nede på en B-skål... mine bryster skrumper en størelse pr. barn.

Måske derfor jeg ikke tør få flere børn....

Rikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.