hvad gør jeg så nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Vidunderligeunger

Macaab skriver:

Ja tiden bliver hurtig brugt "forkert"...

Hvad med et lille deltidsjob af en art, et der bare lige kræver at du kommer lidt ud af døren, gerne med andre mennesker...

det ville jeg også rigtig gerne, men som sagt så er det bare så svært at finde noget herude.. men kan selvfølgelig gøre en god indsats

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

morethanperfect

BlyViol skriver:

ja det tror jeg også det gør. øv.. for vil så gerne ha en uddannelse, men kan ikke overskue det i mit hoved lige pt... :/
jeg har de tlige omvendt af dig, jeg kan godt lide at lave noget, ikke for meget (mere end 37 timer) men at have noget at gi sig til, jeg bliver bims af at gå hjemme og kukkelure. 

Okay .. Det er så forskelligt .. Men du skal ikke starte på udd. hvis du ikke kan klare det , det ville være dumt .. Du skal gøre hvad du føler er bedst ! Og der er ikke noget der hedder: Ta dig sammen , når man har en depression .. Min svigerinde sagde konstant til mig : Du skal sku da bare tage dig sammen , hvilket gjorde jeg holdte en laaaang pause fra hende .. Det kunne jeg ikke klare

Du skal gøre hvad der er bedst for dig 

Anmeld

23. marts 2011

Vidunderligeunger

morethanperfect skriver:

Okay .. Det er så forskelligt .. Men du skal ikke starte på udd. hvis du ikke kan klare det , det ville være dumt .. Du skal gøre hvad du føler er bedst ! Og der er ikke noget der hedder: Ta dig sammen , når man har en depression .. Min svigerinde sagde konstant til mig : Du skal sku da bare tage dig sammen , hvilket gjorde jeg holdte en laaaang pause fra hende .. Det kunne jeg ikke klare

Du skal gøre hvad der er bedst for dig 

ja det tror jeg også... min kæreste siger også at jeg må hanke op i mig selv, men han forstår heller ikke sådan noget.. :/ jeg tror jeg kontaktet sagsbeh i morgen... det her duer ikk, for jeg får også så dårlig samvittighed over det jeg ikke får gjort.

Anmeld

23. marts 2011

morethanperfect

BlyViol skriver:

ja det tror jeg også... min kæreste siger også at jeg må hanke op i mig selv, men han forstår heller ikke sådan noget.. :/ jeg tror jeg kontaktet sagsbeh i morgen... det her duer ikk, for jeg får også så dårlig samvittighed over det jeg ikke får gjort.

Du må ikke får dårlig samvittighed ! Og så forklar din kæreste det .. Han vil nok ikke kunne sætte sin ind i din situation , men i det mindste prøve og forstå det .. 

Anmeld

23. marts 2011

Vidunderligeunger

morethanperfect skriver:

Du må ikke får dårlig samvittighed ! Og så forklar din kæreste det .. Han vil nok ikke kunne sætte sin ind i din situation , men i det mindste prøve og forstå det .. 

hvordan tog din kæreste det?

Anmeld

23. marts 2011

SussieThyssen

BlyViol skriver:

jeg tror du er inde på det rigtige.. så kommer næste problem bare, vi har bestilt rejse til Norge i ti dage, op til min far, der kan jeg jo ikke være ledig? og så har jeg takket nej til Dp i uge 29+30+31 da jeg jo havde sommerferie.. :/ og det kan ikke laves om, har spurgt... skal jeg så bare ikke modtage noget der? det kunne måske godt lade sig gøre økonomisk...

jeg har det der ene job, og kunne nok godt finde et mere, som bare er nogle få timer.. det er i hvert fald dejligt at have det at se til  

Uha...nu spørger du ind til nogle ting som jeg ikke ved så meget om. Var det ikke en god ide at få en god snak om alle tingene med din sagsbehandler på kommunen, så kan du også få de rette svar, få forklaret om problemet med DP, rejse osv.

Anmeld

23. marts 2011

morethanperfect

BlyViol skriver:

hvordan tog din kæreste det?

Han forstod det ik i starten , og sagde jeg skulle tage mig sammen .. Først da lægen havde skrevet om mit liv og hvordan jeg havde haft det i årenes løb , og han læste det , forstod han det .. 

Anmeld

23. marts 2011

Vidunderligeunger

morethanperfect skriver:

Han forstod det ik i starten , og sagde jeg skulle tage mig sammen .. Først da lægen havde skrevet om mit liv og hvordan jeg havde haft det i årenes løb , og han læste det , forstod han det .. 

okay,,, puha jeg har ikke engang nogen speciel "grund" til at være deprimeret, sådan et det bare, men min mor har også været det i mange år... øv..

tak for dit svar

Anmeld

23. marts 2011

Vidunderligeunger

SussieThyssen skriver:

Uha...nu spørger du ind til nogle ting som jeg ikke ved så meget om. Var det ikke en god ide at få en god snak om alle tingene med din sagsbehandler på kommunen, så kan du også få de rette svar, få forklaret om problemet med DP, rejse osv.

jo det vil jeg gøre i morgen..

også tak for dit svar

Anmeld

23. marts 2011

morethanperfect

BlyViol skriver:

okay,,, puha jeg har ikke engang nogen speciel "grund" til at være deprimeret, sådan et det bare, men min mor har også været det i mange år... øv..

tak for dit svar

Min veninde er også deprimeret sådan bare uden grund .. Men der sker jo nogle gange .. Mine forældre var også begge deprimeret .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.