SimoneL skriver:
Hvad hedder du?
Lonnie
Hvornår har du termin? Hvornår går du på barsel?
24.04 er min termin og jeg går på barsel i morgen d. 25.03
Hvad med ham faren?
Thomas og jeg har lige haft 9 års bryllupsdag og jeg elsker ham overalt på jorden.
Hvem bor i din mave?
Det gør en MEGET aktiv lille dreng, som vi har fundet navn til, men holder for os selv indtil vi siger "Velkommen til verden" 
Har I flere børn? Hvis ja, hvem er de?
Ja, vi har skønne, dejlig Ludvig på 5½ år. Han glæder sig til at bliver storebror 
Hvor bor du?
Jeg bor i Hareskovby, Værløse (storkøbenhavn)
Hvad laver du til hverdag?
Arbejder i Siemens, som projektindkøber indenfor området jernbane
Har du en hobby?
Det ville jeg gerne have, men nogen har taget tiden fra mig... så lufte hunden er det mest "hobby-agtige" jeg har gang i, men Bailey er tilgengæld også bare så dejlig en vovse
Hvad er din livret?
Nej, nej, nej - det kan jeg simpelthen ikke svare på.. der er så meget, men faktisk god gammeldags dansk mad er ej at fornægte - Jo, nu ved jeg det... Svigermors gl.dags æblekage, med ribsgele og flødeskum og makroner - den er vidunderlig... problemet er bare at hun altid servere den når jeg vildt mæt, og så kan jeg ikke spise så meget, eller også har hun ikke lavet så stor en portion, så jeg må nøjes med lidt - det er ikke godt.. Uhh.. jeg er et madøre ... HA HA HA...
Hvad er dit stjernetegn?
Vandmand
Yndlings-
farve: RØD
dyr: Det må være hunde, der er intet som den kærlighed de viser når man kommer hjem og deres store brune øjne, som de dog kan se på een ;-)
rejsemål: Vi bliver tit i DK pga Bailey, men drømmer begge om den store USA tur, men jeg vil bare gerne have mine unger er gamle nok til at huske turen, da det gerne skulle være en uforglemmelig oplevelse, når man bruger så meget tid og mange penge på en ferie
bil: Mini-Cooper, gid jeg havde een... vi kører i Avensis st.car (praktisk og stabil)
drink: Drikker for lidt til at have en yngling.... Men Strawberry-margurita er ej at fornægte ;-)
slik: Lidt men godt... fx. chokolade.
musik: Kan godt lide POP og fede beats... fx. Kapel-Keld (R:I
) på P3 fredag aften, der blev godt smidt fede plader på afspilleren. Men kan også nyde gode klassiske numre, Frank Sinatra og jazz.....
bog: Alt der er spændende og totalt way-out..
film: Sci-Fi, Fantasy, action. Men er pjattet med Sci-Fi, jeg elsker konceptet med hvordan andre ser vores fremtid, vores verden. Fx. I am Legend, fed tankegang :-D
tv-program: Er forfærdelig glad for serier, vildt plat - I know . Fx. Friends
Hvem er din drømmefyr? (udover din egen, selvfølgelig!) Jeg har et eller andet med Ashton Kutcher, han har en eller anden charme jeg ikke helt kan stå for.
Hvad er dit største ønske? At få en rask dreng om 1 måned og fred i verden og håb om flere diktatur-lande bliver opløst....