Jeg ved ikke helt hvor jeg skal starte.
I januar måned var jeg til samtale på en fertititetsklinik med henblik på at blive sat igang med behandling for barnløshed. Jeg er sterreliseret for 9 år siden da jeg fik en søn under sørgelige omstændigheder. Jeg var meget svært psykisk syg og misbruger. Sønnen kom i pleje lige efter fødsel hvilket var aftalt på forhånd. Jeg valgte at lade mig sterrelisere grundet min situation som jeg dengang troede jeg aldrig ville komme ud af. Det ændrede sig så for 7-8 år siden og jeg lever nu i et godt og stabilt ægteskab med min mand. Jeg er clean og helt ude af det psykriatriske system og lever en normal hverdag.
Min mand havde længe haft ønsket om børn men jeg havde været lidt tilbageholdende, jeg følte mig ikke klar. Så for et lille års tid siden var jeg klar....Sådan RIGTIG klar og vi gik igang med div undersøgelser osv og endte så med at blive hendvist til den her klinik
Dagen kom og vi glædede os som små børn. Nu var vi igang og kunne regne ud jeg nok ville starte behandling måneden efter og havde aflyst alle aftaler osv så vi kunne fokusere 100% på behandlingen
Sådan blev det så ikke.......De ville ikke lade mig komme i behandling grundet min fortid. Det var som at få en spand koldt vand i hovedet.....Vi troede jo at alt var iorden, vi havde ikke holdt noget skjult for nogen og vores gynækolog havde endag sagt at det eneste vi måtte påregne de nok ville kommentere på var at jeg er ryger.
Sagen er røget til statsforvaltningen og jeg må lige skynde mig at sige at jeg jo ikke har noget imod at de går ind og undersøger med den baggrund jeg har, det er helt iorden.
Men det er bare så frustrerende ikke at vide hvad der sker. Hvordan har de tænkt sig at undersøge? Kommer de herud og kigger? Vi er igang med et kæmpe byggeri som vi jo lige pluselig stresser helt vildt over for hvad nu hvis de kommer så skal alt jo bare være i tip top orden. Bliver vi indkaldt til et møde eller får vi bare et brev? Godkendt eller ikke godkendt??
Det at komme i kontakt med dem er en by i Rusland. Man kan ikke ringe. Skrive kan man godt men man er ikke sikker på at få svar ( det står ovenikøbet på deres hjemmeside ) Vi har sendt brev for næsten 3 uger siden men har intet hørt, ikke engang vi har modtaget jeres brev vi arbejder videre med sagen. INTET.
Det trækker tænder ud efterhånden at gå der og vente og ikke vide hvad der sker eller hvordan sagsgangen er og da det er en ny lov er det umuligt at finde noget på nettet
Mht den søn jeg har i forvejen bliver der arbejdet på at plejefamilien adoptere ham. Han har altid været hos dem og det er begrænset hvor meget jeg har haft med ham at gøre
Nå jeg tror bare jeg lige havde brug for at få lidt luft
Anmeld