hmmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

967 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

Anonym trådstarter

Gravitamin

Hvornår begyndte i på dem ?

jeg er begyndt på dem nu da vi gerne vil blive gravide ... men hvor mange af jer begyndte først da i var blevet gravide, og hvor mange af jer begyndte før ?

jeg er nysgerri for at høre om det virkelig har en form for effekt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Millah

Anonym skriver:

Gravitamin

jeg er begyndt på dem nu da vi gerne vil blive gravide ... men hvor mange af jer begyndte først da i var blevet gravide, og hvor mange af jer begyndte før ?

Der står jo på pakken at det er til FØR og UNDER graviliteten, så det er vel op til en selv hvornår man vil begynde på dem, jeg er osse begyndt på dem her hjemme

Vi har forsøgt snart 15 måneder uden held

Så har for 14 dagen siden besluttede jeg mig for at begynde på dem, for at se om de evt kunne hjælpe lidt

Men  for at der snart sker noget for dig

hilsen Camillah

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

Millah skriver:

Der står jo på pakken at det er til FØR og UNDER graviliteten, så det er vel op til en selv hvornår man vil begynde på dem, jeg er osse begyndt på dem her hjemme

Vi har forsøgt snart 15 måneder uden held

Så har for 14 dagen siden besluttede jeg mig for at begynde på dem, for at se om de evt kunne hjælpe lidt

Men  for at der snart sker noget for dig

hilsen Camillah

jeg krydser også fingre for dig

Anmeld

23. marts 2011

Millah

Anonym skriver:

jeg krydser også fingre for dig

takker

Anmeld

23. marts 2011

Sabina92

Tror først jeg begyndt på dem da jeg var omkring 15uger henne..

Men indtil tog jeg alm. vitaminer og folinsyre hvilket giver det samme

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

Sabina92 skriver:

jae lige præcis, er selv på alm. vitamin og det andet der

Anmeld

23. marts 2011

Sabina92

Anonym skriver:

jae lige præcis, er selv på alm. vitamin og det andet der

Det er billigere og så jern ved siden af, jeg tog en kalkpille hvis jeg ikke havde drukket mælk i løbet af dagen.. Drikker kun mælk til mad eller over morgenmaden så det var ikke altid jeg lige fik det igennem maden så tog jeg pillen de dage

Anmeld

23. marts 2011

Frejsmor

Det bedste er faktisk at man starter på dem ligeså snart man forsøger at blive gravid, for det er faktisk i de første uger, hvor neuralrøret(som er stammen til det der senere bliver hjerne og rygrad) udvikler sig.. Og da man jo først tester omkring 4+0 eller måske senere for nogens vedkomne, så er man jo allerede en 2-4uger inde i graviditeten før man så begynder på vitaminerne..

Men er det ikke planlagt er der jo ikke noget at gøre ved det, så må man bare starte så snart man finder ud af man er gravid..

Men det er super du allerede er begyndt på dem, det skulle være det bedste i hvert fald og det man anbefaler!!

Knus og kram

Anmeld

23. marts 2011

MamaLook

Anonym skriver:

Gravitamin

Hejsa.

Jeg begyndte først at tage dem, da jeg fandt ud af, jeg var gravid.

Den største grund til, man skal tage dem FØR graviditet, er folsyren - der forebygger rygmarvsbrok hos den lille.. Og dér hvor det har betydning er oftest FØR man overhovedet finder ud af, man er gravid..

Men folsyre findes i megen kost - så hvis du spiser sundt og varieret, skal du nok få folsyre (og alle de andre vitaminer). Men jeg tog dem alligevel - for en sikkerheds skyld (dog først efter opdaget graviditet) 

Anmeld

23. marts 2011

MamaLook

Sabina92 skriver:

Det anbefales, at man begrænser sit indtag af A-vitaminer under graviditet, og der er færre A-vitaminer i Gravitamin end i alm. vitaminpiller, så det giver ikke heeeelt det samme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.