Jeg fatter det bare ikke :s Ureglmæssig cyklus ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

Anonym trådstarter

Tjaaa sagen er den at min cyklus som ellers plejer at være reglmæssig (har den været i 1-1½ år) lige pludselig ikke passer efter en dyt..  
Sidst jeg skulle have det røde, kom det først 14 dage over tid ??
Og denne gang er jeg også snart gået 14 dage over  Hvad dælen sker der lige ?? Andre der har oplevet det ?

(er IKKE gravid, har testet)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

B&J

måske fordi du har haft en masse af tænke på eller fordi man har et eller andet der lige har været for din krop. så den har trukket sig selv ud

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

måske fordi du har haft en masse af tænke på eller fordi man har et eller andet der lige har været for din krop. så den har trukket sig selv ud

Syntes ikke jeg tænker mere end jeg plejer.. Og har ikke været syg eller noget. Ikke engang lidt forkølet Så forstår det bare ikke.. Den er altid kommet på dag 30.. Idag er jeg på dag 41!

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Syntes ikke jeg tænker mere end jeg plejer.. Og har ikke været syg eller noget. Ikke engang lidt forkølet Så forstår det bare ikke.. Den er altid kommet på dag 30.. Idag er jeg på dag 41!

Er lidt spændt på om den kommer lørdag.. For så passer det med sidste gang med 14 dage over.. Men det er da bare møg irriterende for så har jeg lige pludselig en cyklus på 44 dage

Anmeld

23. marts 2011

B&J

Anonym skriver:

Er lidt spændt på om den kommer lørdag.. For så passer det med sidste gang med 14 dage over.. Men det er da bare møg irriterende for så har jeg lige pludselig en cyklus på 44 dage

jaa den har desværre sit egen liv...

da jeg hoppede af mine p-piller efter næsten 8år var min så ureglmessig i 3mdr og blev sku gravid hold da op

men håber snart der er styr på det igen så lykken kan komme til jer

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jaa den har desværre sit egen liv...

da jeg hoppede af mine p-piller efter næsten 8år var min så ureglmessig i 3mdr og blev sku gravid hold da op

men håber snart der er styr på det igen så lykken kan komme til jer

Jeg har ikke været på pillen i 1½ år, så det kan ikke rigtigt være derfor..

Anmeld

23. marts 2011

B&J

Anonym skriver:

Jeg har ikke været på pillen i 1½ år, så det kan ikke rigtigt være derfor..

nej har i snakket med lægen eller for 1½år er godt nok længe

Anmeld

23. marts 2011

lauras*mor*

Hvor lng tid har du været uden prævention med hormoner i? Jeg har selv for en mdr siden haft 3 mdr med total uregelmæssig mens.. Så kom det og så kom det ikke, så kom det en dag og vææk dagen efter.. nogle gange over tid og så igen 8 dage efter osv osv.. helt af H til.. Så var jeg til gynækolog som sagde at når man ingen konstige hormoner fik så ville der meget naturligt komme perioder hvor det fuckede lidt op.. Jeg tror bare bare det er en periode du har.. eller også er din cyklus bare blevet længere.. Men se det lidt an et par mdr mere og ellers kan du måske snakke med din læge om det.. Det ville jo være træls hvis det var noget der kunne gøres noget ved og så ikke få det tjekket og derved få det ordnet..

Hed og lykke med projekt baby..

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nej har i snakket med lægen eller for 1½år er godt nok længe

Ja det har vi, bare ikke lgie om det her da det er noget nyt noget.. Men nu venter jeg lige og ser om den ikke retter sig af sig selv ned på de normale 30 dage.. Ellers må jeg have fat i lægen

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

lauras*mor* skriver:

Hvor lng tid har du været uden prævention med hormoner i? Jeg har selv for en mdr siden haft 3 mdr med total uregelmæssig mens.. Så kom det og så kom det ikke, så kom det en dag og vææk dagen efter.. nogle gange over tid og så igen 8 dage efter osv osv.. helt af H til.. Så var jeg til gynækolog som sagde at når man ingen konstige hormoner fik så ville der meget naturligt komme perioder hvor det fuckede lidt op.. Jeg tror bare bare det er en periode du har.. eller også er din cyklus bare blevet længere.. Men se det lidt an et par mdr mere og ellers kan du måske snakke med din læge om det.. Det ville jo være træls hvis det var noget der kunne gøres noget ved og så ikke få det tjekket og derved få det ordnet..

Hed og lykke med projekt baby..

I 1½ år. Plejer at have en fast cyklus på 30 dage. Det er bare her de sidste par gange at det bliver forsinket i 2 uger ca.. (ved så ikke med den her gang, da jeg ikke har fået det endnu..)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.