nogen piger fra randers??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.166 visninger
58 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

mizzblondie

hey tøzer.

er en kommende ung mor på snart 22 år fra randers. og veninder får man ikk nok af men ku være lækkert med nogen der går gennem det samme som mig nu. er i 12 uge og glæder mig meget. men blir enlig mor når det kommer til stykket.

nogen derude liigesom mig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

quar20

Er ikke enlig mor - men jeg blir 23 på fredag og har to dejlige drenge.. Tino på 25måneder og Liam på 4 måneder

Jeg bor i Gassum godt 11km ude fra Randers mod mariager

Anmeld

23. marts 2011

CMH1985

quar20 skriver:

Er ikke enlig mor - men jeg blir 23 på fredag og har to dejlige drenge.. Tino på 25måneder og Liam på 4 måneder

Ligger det ikke ved Spentrup? Flytter nemlig til Spentrup den 1. juni, og kender ingen derude

Til TS: Jeg er 25 og har en datter, der fylder 7 mdr. på fredag. Bor pt. 15 km. fra Randers, og flytter som skrevet til Spentrup til juni. 

Anmeld

23. marts 2011

mizzblondie

quar20 skriver:

tillykke med dem  

glæder mig os til min kommer ud hihi

Anmeld

23. marts 2011

mizzblondie

CMH1985 skriver:

Ligger det ikke ved Spentrup? Flytter nemlig til Spentrup den 1. juni, og kender ingen derude

Til TS: Jeg er 25 og har en datter, der fylder 7 mdr. på fredag. Bor pt. 15 km. fra Randers, og flytter som skrevet til Spentrup til juni. 

det blir da spændende

spentrup er os en go by min fætter bor der med sin kone med baby i maven os :d

Anmeld

23. marts 2011

Darling<3

mizzblondie skriver:

hey tøzer.

er en kommende ung mor på snart 22 år fra randers. og veninder får man ikk nok af men ku være lækkert med nogen der går gennem det samme som mig nu. er i 12 uge og glæder mig meget. men blir enlig mor når det kommer til stykket.

Århhh, jeg kommer jo fra Randers, og har boet i Spentrup Vil helt vildt gerne tilbage

Anmeld

23. marts 2011

CMH1985

mizzblondie skriver:

det blir da spændende

spentrup er os en go by min fætter bor der med sin kone med baby i maven os :d

Dejligt - glæder mig også til at flytte derud... Virker som et dejlig sted for børnefamilier

Anmeld

23. marts 2011

kamillapetersen91

mizzblondie skriver:

hey tøzer.

kommer fra viborg og har emma på 6 måneder, hedder kamilla og er 19

Anmeld

23. marts 2011

mizzblondie

kamillapetersen91 skriver:

kommer fra viborg og har emma på 6 måneder, hedder kamilla og er 19

glæder os til jeg blir mor

Anmeld

23. marts 2011

quar20

CMH1985 skriver:

jo 4km fra Spentrup..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.