Vi vil til at prøve at lave lidt putterutine på Smilla, så hun ikke bare ligger nede ved os i sofaen om aftenen, og falder i søvn der. Ikke fordi det ikke er superhyggeligt og at hun ikke må, men efter hun er begyndt at sove i barnevognen oplever vi at hun sover uroligt hos os.
I starten kunne hun jo ikke sove andet end det var på arm, og det fik hun lov til, men nu er det ændret. Jeg synes ellers det er superhyggeligt at sidde med hende om aftenen, men hun synes åbenbart der er for meget uro.
SÅ begge piger fik nattøj på ved 19-tiden og 19.45 var begge børn puttet og sov trygt. Emily på hendes værelse og Smilla i sin lift i soveværelset, med babyalarmen tændt.
Skønt med lidt voksentid som blev brugt uden TV eller puter, men med varm kakao, en muffin og en masse hyggesnak. Det var rigtig rart bare at være os to og få snakket lidt. Og fik faktisk vendt rigtig mange ting. 
Men Smilla sov så godt i sin lift at hun først vågnede og ville ha' mad 2.45 

Så hun sov i 7 timer uden mad!! Og så blev hun lige ammet og kogte videre til 5.40 og så en ammetur mere og så sov hun igen til kl 9....
Behøver jeg at sige at hun sover ude i barnevognen lige nu...
Det er dejligt med tid for mig selv, men jeg glæder mig da også til at lære hende lidt bedre at kende. Men det kommer jo nok 
God dag til Jer, og få nu født de sidste "kvartalere".
AG
Anmeld