God aften i går <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

Marco2

Vi vil til at prøve at lave lidt putterutine på Smilla, så hun ikke bare ligger nede ved os i sofaen om aftenen, og falder i søvn der. Ikke fordi det ikke er superhyggeligt og at hun ikke må, men efter hun er begyndt at sove i barnevognen oplever vi at hun sover uroligt hos os. 

I starten kunne hun jo ikke sove andet end det var på arm, og det fik hun lov til, men nu er det ændret. Jeg synes ellers det er superhyggeligt at sidde med hende om aftenen, men hun synes åbenbart der er for meget uro.

SÅ begge piger fik nattøj på ved 19-tiden og 19.45 var begge børn puttet og sov trygt. Emily på hendes værelse og Smilla i sin lift i soveværelset, med babyalarmen tændt.

Skønt med lidt voksentid som blev brugt uden TV eller puter, men med varm kakao, en muffin og en masse hyggesnak. Det var rigtig rart bare at være os to og få snakket lidt. Og fik faktisk vendt rigtig mange ting. 

Men Smilla sov så godt i sin lift at hun først vågnede og ville ha' mad 2.45 

Så hun sov i 7 timer uden mad!! Og så blev hun lige ammet og kogte videre til 5.40 og så en ammetur mere og så sov hun igen til kl 9....

Behøver jeg at sige at hun sover ude i barnevognen lige nu...

Det er dejligt med tid for mig selv, men jeg glæder mig da også til at lære hende lidt bedre at kende. Men det kommer jo nok 

God dag til Jer, og få nu født de sidste "kvartalere".

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

AnneBJ

SHIT mand et sovebarn du har!!  (ikke som i jeg tror der er noget galt altså...!) Tror ligesom alle andre, og muligvis dig selv efterhånden? at hun bare trænger til meget søvn!

Hvor lyder det bare som en hyggelig aften; det behøver ikke altid være det helt store arrangement for at man kan nyde en "kæresteaften"!

Rigtig god forårsdag - skal have gang i spand og gulvklud her; det er vist efterhånden det eneste jeg ikke har forsøgt for at jage ham ud... 

Anmeld

23. marts 2011

CA

Skøøønt! Voksentid er vigtigt! Og det er lige med at huske at slukke det åndsvage fjernsyn og den computer. 

Anmeld

23. marts 2011

Marco2

AnneBJ skriver:

SHIT mand et sovebarn du har!!  (ikke som i jeg tror der er noget galt altså...!) Tror ligesom alle andre, og muligvis dig selv efterhånden? at hun bare trænger til meget søvn!

Ja, hun må ha' brug for meget søvn.

Men lige nu har jeg besluttet IKKE at bekymre mig. Min SP var her jo i onsdags og sagde at alt var fint, og at hun fik det hun havde brug for når hun var vågen, fordi hun ku smile, pludre og løfte sit hoved som åbenbart var de ting hun skulle kunne på nuværende tidspunkt. Og hun vokser fint.

SÅ lige nu vil jeg IKKE bekymre mig, og begynder jeg at "tvivle" igen eller tro at der er noget i vejen sagde, min SP at så ringer jeg bare. I stedet for at gå og bekymre mig unødigt i for lang tid.

Men ellers har jeg jo vore samle nabo som er SP jeg kan gå op til. Hun siger jeg skal komme alt det jeg hat lyst til. Så det vil jeg benytte mig af hvis "frygten" igen kommer over mig, så jeg kan nyde min barsel og ikke gå og være unødig nervøs.

Men Anne få nu den fødsel igang. Han er så længe ventet... Ja det behøver jeg jo ikke isge til dig for I venter ham jo mere end os andre, men jeg glæder mig bare sådan på dine vegne til han kommer, og logger troligt på hver morgen i håbet om at der er gang i noget. Så du vover på at lave en sniger på os!!

AG

Anmeld

23. marts 2011

Marco2

Men vil lige indskyde at jeg havde forventet at hun var træt for igår sov hun ikke ret meget i løbet af dagen. Hun var lidt urolig hele dagen og det var sådan noget on and off sovning det meste af dagen. 

Så hun har også dage hvor hun er meget vågne. Men de fleste dage sover hun godt.

AG

Anmeld

23. marts 2011

AnneBJ

Marco2 skriver:

Ja, hun må ha' brug for meget søvn.

Men lige nu har jeg besluttet IKKE at bekymre mig. Min SP var her jo i onsdags og sagde at alt var fint, og at hun fik det hun havde brug for når hun var vågen, fordi hun ku smile, pludre og løfte sit hoved som åbenbart var de ting hun skulle kunne på nuværende tidspunkt. Og hun vokser fint.

SÅ lige nu vil jeg IKKE bekymre mig, og begynder jeg at "tvivle" igen eller tro at der er noget i vejen sagde, min SP at så ringer jeg bare. I stedet for at gå og bekymre mig unødigt i for lang tid.

Men ellers har jeg jo vore samle nabo som er SP jeg kan gå op til. Hun siger jeg skal komme alt det jeg hat lyst til. Så det vil jeg benytte mig af hvis "frygten" igen kommer over mig, så jeg kan nyde min barsel og ikke gå og være unødig nervøs.

Men Anne få nu den fødsel igang. Han er så længe ventet... Ja det behøver jeg jo ikke isge til dig for I venter ham jo mere end os andre, men jeg glæder mig bare sådan på dine vegne til han kommer, og logger troligt på hver morgen i håbet om at der er gang i noget. Så du vover på at lave en sniger på os!!

AG

Lige præcis! Når hun er godt med, og tager på, så må hun jo være en præmiebaby! Voksnes søvnbehov er jo også vidt forskellige... Jeg trives bedst med 8-9 timer (som ikke gravid) hvorimod mine brødre helst ikke skal have mere end 6-7... Sådan har det været (behovsmæssigt) siden vi var spæde faktisk... 

Jeg sniger ingen steder på nogen måder! Når det ENDELIG går rigtigt i gang bliver jeg nok så paf, at jeg glemmer det, men ellers har jeg da en ambition om at skrive til Multebær at jeg er optaget andetssteds...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.