Så er vi gået igang med at forsøge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

Anonym trådstarter

Ja som overskriften lyder så er vi herhjemme gået igang med at forsøge, første dag efter mens. efter p-pille slut var igår og det benyttet vi os self. af, men hvordan ved jeg ca. hvornår jeg har æggeløsning?

Jeg er anno da vi helst ikke vil have at nogen skal vide det før man begynder at kunne se det hvis vi bliver så heldig

Det har været en svær og skræmmende beslutning men nu tror jeg vi er på helt rette vej det føles så spændne det hele og nu har vi jo en god undskyldning for at dyrke sex som kaniner det føltes dog lidt underligt at være velviden om at man evt. gør det og får et barn ud af det hehe.

men vil også bare lige melde mig ind under gruppen her - dog endnu som anno. men jeg skal nok omme til bekendelse og i bliver nok også de første til at vide det hvis det lykkes hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

TbCp

Spændende!!!

Er det første barn?

Held og lykke med det, jeg håber i får hurtig "gevinst"

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Spændende!!!

Er det første barn?

Held og lykke med det, jeg håber i får hurtig "gevinst"

nej det er nr. 2 og har desværre kun valgt at give det en prøvetid på 3 måneder men med planer om at dyrke sex hver dag

Anmeld

23. marts 2011

TbCp

Anonym skriver:

nej det er nr. 2 og har desværre kun valgt at give det en prøvetid på 3 måneder men med planer om at dyrke sex hver dag

Så har du da ikke tid til at sidde her

Afsti afsted med dig!

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Så har du da ikke tid til at sidde her

Afsti afsted med dig!

hehe kan desværre ikke klare det alene bliver jo nød til at vente på at manden kommer hjem og den store er puttet også er vi igang ha ha

Anmeld

23. marts 2011

TbCp

Anonym skriver:

hehe kan desværre ikke klare det alene bliver jo nød til at vente på at manden kommer hjem og den store er puttet også er vi igang ha ha

Hahaha... god fornøjelse!

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Hahaha... god fornøjelse!

jeg siger mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.