2. graviditetsundersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.513 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

Happiness

Så har jeg overstået 2. graviditetsundersøgelse. Alt så bare fint ud. Og han har FLOT hjertelyd, og er jo lidt livlig, så lægen skulle da lige losses til

Vægten siger plus 8kg  Blev jeg lige lidt chokkeret, men som lægen siger, dem kan man jo smide igen Hun var ihvertfald ikke bekymret, og mente det var meget normalt iforhold til min normale vægt og højde.

Så nu venter 2. jordmoderbesøg om 3 ugers tid. Og så kontrolscanningen senere.

Lige nu glæder jeg mig bare til at se vores søn i 3D her om en uges tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

heisamig

SKønt... hvad skete der? Skal nemlig snart selv afsted, så er jo lidt nysgerrig...

Anmeld

23. marts 2011

Happiness

heisamig skriver:

SKønt... hvad skete der? Skal nemlig snart selv afsted, så er jo lidt nysgerrig...

Jeg fik målt blodtryk, blodprocent og blev vejet.

Fik taget en urinprøve. Og så mærkede hun på min livmoder, om den er vokset nok og lyttede til lillemandens hjertelyd.

Så snakkede vi om hvordan jeg har det og sådan. Det var vidst det

Anmeld

23. marts 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Så har jeg overstået 2. graviditetsundersøgelse. Alt så bare fint ud. Og han har FLOT hjertelyd, og er jo lidt livlig, så lægen skulle da lige losses til

Vægten siger plus 8kg  Blev jeg lige lidt chokkeret, men som lægen siger, dem kan man jo smide igen Hun var ihvertfald ikke bekymret, og mente det var meget normalt iforhold til min normale vægt og højde.

Så nu venter 2. jordmoderbesøg om 3 ugers tid. Og så kontrolscanningen senere.

Lige nu glæder jeg mig bare til at se vores søn i 3D her om en uges tid

Iih hvor er det bare dejligt at alt går godt med bettemanden..

Puha jeg synes godt nok der er langt imellem de forskellige besøg lige nu hehe.. Jeg har første besøg hos jordemoder i starten af april og så er MD først en hel måned efter det..

Meen tiden skal nok lige pludselig flyve afsted..

Uuh glæder mig til update på 3D scanningen, bliver da bare SÅ spændende at se den lille fyr og se hans dejlige lille babyface hehe!!!

Anmeld

23. marts 2011

Happiness

SkrukNu skriver:

Iih hvor er det bare dejligt at alt går godt med bettemanden..

Puha jeg synes godt nok der er langt imellem de forskellige besøg lige nu hehe.. Jeg har første besøg hos jordemoder i starten af april og så er MD først en hel måned efter det..

Meen tiden skal nok lige pludselig flyve afsted..

Uuh glæder mig til update på 3D scanningen, bliver da bare SÅ spændende at se den lille fyr og se hans dejlige lille babyface hehe!!!

I starten synes jeg også der var lang tid imellem. Helt op til 2 måneder faktisk. Men kan se jeg skal til jordmoder 4-5 gange, og har kun været der en gang indtil videre, så der må ligge mange besøg efter uge 28

Men det bliver da spændende med din MDscanning, selv om der er lang tid til Så blir det spændende om h*n vil sprede benene

Anmeld

23. marts 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

I starten synes jeg også der var lang tid imellem. Helt op til 2 måneder faktisk. Men kan se jeg skal til jordmoder 4-5 gange, og har kun været der en gang indtil videre, så der må ligge mange besøg efter uge 28

Men det bliver da spændende med din MDscanning, selv om der er lang tid til Så blir det spændende om h*n vil sprede benene

Hehe ja der er en del ting man skal til, jeg er nok faktisk mere heldig lige nu end jeg selv kan se, om nogle måneder synes jeg nok jeg render til læge og JM og jeg ved ikke hvad hele tiden hehe..

Hehe ja det bliver rigtig spændende, glæder mig rigtig meget, og ja vi må da håbe man kan se det, ellers blir mor her nok liiidt sur på lille spunken..

Meen jeg har faktisk overvejet om vi skulle tage en kønsscanningen inden MD, efter jeg fandt ud af at scanningsjordemoderen allerede laver dem fra 14+0(hvilket jeg er på søndag), så synes jeg lige pludselig der er endnu længere til d. 4/5...

Anmeld

23. marts 2011

Happiness

SkrukNu skriver:

Hehe ja der er en del ting man skal til, jeg er nok faktisk mere heldig lige nu end jeg selv kan se, om nogle måneder synes jeg nok jeg render til læge og JM og jeg ved ikke hvad hele tiden hehe..

Hehe ja det bliver rigtig spændende, glæder mig rigtig meget, og ja vi må da håbe man kan se det, ellers blir mor her nok liiidt sur på lille spunken..

Meen jeg har faktisk overvejet om vi skulle tage en kønsscanningen inden MD, efter jeg fandt ud af at scanningsjordemoderen allerede laver dem fra 14+0(hvilket jeg er på søndag), så synes jeg lige pludselig der er endnu længere til d. 4/5...

Forstår jeg godt. Jeg kunne jo ikke selv vente Og er glad for jeg gjorde det, da jordmoderen slet ikke spurgte eller kiggede efter køn til MDscanningen.

Hvad tror du selv det er?

Anmeld

23. marts 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Forstår jeg godt. Jeg kunne jo ikke selv vente Og er glad for jeg gjorde det, da jordmoderen slet ikke spurgte eller kiggede efter køn til MDscanningen.

Hvad tror du selv det er?

Uuh jeg skal bare lige ha overtalt kæresten hehe.. Men det er faktisk ham som har fået mig overtalt til at vi skulle vide kønnet, såå mon ikke jeg kan lokke lidt med ham..

Jeg har drømt at det er en dreng og det er det også i følge den kinesiske kalender(ikke at jeg tror på den hehe).. Så det bliver spændende at se om der holder stik...

Men jeg vil nu være ligeså glad for en lille prinsesse som en lille prins!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.