Uhh, mon den virkelig er der!!!???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

engdraget

Hejsa

Jeg havde en SA i slut januar få dage efter en positiv test

Min cyklus har altid været (sidsen august, hvor vi startede PB) på 28 dage!

Havde første mens dag d 21.febuar...og testede så ÆL fra 7. marts, men først 13.marts stod jeg med positiv ÆL-test. Vi sexede den dag (men u. udløsning - gemalen har lidt præsationsangst!) og igen d 14.marts hvor han i hvert fald kom!

Går nu og tripper..der er jo gået mere end de 28 dage, men "kun" 10 dage siden positiv ÆL test, jeg har ingen mens.tegn, men ømme/tunge bryster som i januar med tydelige kirtler m.m. på brystvorter osv! Men ved snart ikke om jeg tør teste

Er bange for at blive skuffet over en negativ test, hvis det er for tidligt, men vil jo gerne vide det!!!

????

Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

mortilfreja

Synes da du skal teste.. Der er jo en rimelig chance for at den er der  

Anmeld

24. marts 2011

engdraget

Hej Piger.

Tog modi mig igår og testede af den morgenurin jeg havde samlet op, men den viste negativ! 

Men denne cyklus må jo være længere end de normalt 28 dage når jeg føst havde positiv ÆL 20 dage e. sidste 1. mens dag!? Så er ? bare hvornår jeg skal teste igen i håb om at jeg er nået til tiden hvor jeg er "gået over"!?

Har stadig ingen mens set, har alle de tegn som i januar da jeg var gravid (tuuunge bryster, store brystvorter, meget tydelige kirtler på vorterne/de små "prikker" og blodårer, begyndende træthed), så tror ret meget på at der er en lille spire!!!

Lene

Anmeld

25. marts 2011

engdraget

Hmm, ved snart ikke hvad jeg skal tro mere

Stadig ingen mens, men har lige taget en negativ test (clear blue)!

Nu er det 32 dage siden sidste mens, og min cyklus har hele tiden været nøjagtig 28 dage?

Kan det virkelig være den SA jeg havde i januar, der bare fucker min cyklus op? Havde jo føst positiv ÆL test 20 dage efter mens!?

Denne cyklus har set sådan ud:

Sidste 1.mens dag: 21.febuar

Positiv ÆL test: 13.marts

Testet negativ 23.marts og idag 25.marts!?

Har de samme tegn som i januar! Ud fra disse tegn er jeg ret sikker på at den er god nok, men ville jo osse mene jeg burde kunne teste positiv nu! Eller er jeg gal på den?

Lene

Anmeld

25. marts 2011

Muffinmus

Ja, jeg tror da det er den derdriller.

For med ÆL så sent, burde du jo ved en normal cyklus på 28 dage først være gået over tiden den 27-28. Så du har stadig et par dage til at mens skulle komme desværre.

Men dermed ikke sagt du IKKE er gravid igenjo:-)

Anmeld

25. marts 2011

kiwifrugten

Syntes næsten du skulle prøve at ringe til din læge og spørge. Men nogle udskiller det der hcg senere end andre. Men syntes du skal ringe til lægen

Jeg  fingre for at du er gravid

Anmeld

25. marts 2011

CHD

alt hvad der  kan for at næste test du tager er pos

Anmeld

27. marts 2011

engdraget

Desværre...mine symptomer har været på retur de sidste par dage, og er begyndt at bløde her til morgen!

ØV!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.