er det også forår hos dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

Vinker

Iiih vejret igår og idag er da bare til at blive glad i låget af. Det er helt utroligt som vejret kan påvirke ens humør. Solen skinner, fuglene synger og vinden er aftaget.

Igår overvejede jeg at cykle på arbejde fordi jeg er gået helt i stå med at løbe så tænkte at jeg burde op på jernhesten. Dog tog jeg bilen for skulle have Morten med hjem når jeg havde fri, MEN idag havde jeg ingen undskyldninger så jeg tog cyklen. Ih det var jo skønt. vejret er perfekt igen idag. så de 8,3 km blev hurtigt overstået :)

Jeg må altså også snart til at løbe igen. Tror jeg var afsted 3 gange i februar og har slet ikke været afsted i marts. Har bare slet ikke kunnet finde lysten :( men har jo stadig et vædemål med min far og søster; vi skal løbe vestkystløb mod hinanden her først i juni mdr. Ruten er 9,2 km så må hellere snart i sving igen for den der taber skal give middag til os, åh åååååh.

Nå må hellere smutte - er jo på arb, ups.

God dag dejlige tøser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

sarahb

ja det er bare sååååås skønt, men vi er 2 herhjemme så vi duer ikk til en fis.. ØVVV. Men håber vi kan komme ud og nyde det SNART!!!

Anmeld

23. marts 2011

h_bernie

Ja vi nyder det også bare. Specielt fordi bettefisen er så stor nu, at hun godt kan sidde lidt op i barnevognen. Jubiii

Anmeld

23. marts 2011

otlitrom

Her er det ikke så godt vejr idag.. Men det var fantastisk vejr igår aftes, og jeg var ude og lege med mit nye spejlrefelkskamera. Eller, det er bjørnens, men han er en odder til at tage billeder

Jeg burde skrive BA, men har ikke engang åbnet et word dokument endnu

Anmeld

23. marts 2011

AnneBJ

Her er det også fantastisk vejr! Jeg havde drømt at når foråret kom så ville jeg føde men altså, han lader vente på sig den lille.... 

Så nu har jeg sat sengetøj over, hængt dynerne ud, skruet op for musikken og er igang med at gøre rent (incl. gulvvask und alles); desperate times calls for desperate measures... 

Anmeld

23. marts 2011

TbCp

Ja det er simpelthen fantastisk!!!

Både igår og idag har vi været ude hele formiddagen... jeg eeeeeelsker forår!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.