Hej igen og tak for god respons 
Ja, jeg glemte helt at uddybe, hvori jeg mente samhørigheden i navnene lå, og det var egentligt at både Lucas og Lærke er L-navne, samt korte navne (vi har et langt efternavn, og derfor skal fornavnene ikke være for lange). Om lillebrors og en evt. 4ers navn har 4 eller 5 bogstaver er som sådan ikke afgørende, hovedsagen er ihvertfald at det bliver et forholdsvist kort navn 
Eksemplet med Elias er iøvrigt lidt 'uheldigt' forstået på den måde, at min veninde i jan fødte en dreng, som de har valgt at kalde Elias, og derfor vil jeg faktisk helst undgå at 'stjæle' navnet, hvis I forstår 
Navnet Lias kendte jeg faktisk godt, kunne bare være bange for at knægten altid skulle præcisere hvad han hed, når han præsenterede sig; nej, ikke Elias, men Lias...og det tror jeg ville være lidt træls for ham (og os) i længden 
De andre L-navne som flere af jer nævner, kendte jeg/vi godt i forvejen, og nogle af dem er selvfølgelig ok, men bare ikke lige så gode som Linus - synes jeg i forhold til de to børn vi allerede har 
Det er lige netop humlen ved det hele, som en også nævner, at min mand synes Linus er for sødt/ikke gennemslagskraftigt nok, selvom jeg jo er af den mening at at man vel 'vokser med navnet', om man så må sige - og der er trods alt 632 mennesker som hedder det i DK for tiden - men selvfølgelig vil man da helst ikke have at ens barn får et ufedt navn...
Andre navne, som vi her for lidt siden har haft oppe at vende kortvarigt efter at det stod klart, at min mand stejler over Linus, er: Silas, Villads, Milas, og så kan jeg faktisk også godt lidt lide navnet Liam. Man kunne selvfølgelig prøve at få en handel i hus med sin mand om at en evt. pige senerehen skulle hedde Liva, eller Luna, hvis nu lillebror her kom til at hedde Liam
Så ville der stadig være en slags samhørighed i navnene; problemet ville bare være at dels har vi ikke besluttet om vi stopper efter nr. 3 eller ej, dels er der jo ikke statsgaranti for at vi kan lave en pige, selvom man ved hvornår det skal gøres ifht. ægløsningen og hvilke sædceller som holder længst tid 
PUHA, det er ikke helt nemt