Disney's Bogklub - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.621 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

ModerNatur

Jeg har tænkt meget på at vores kommende barn skal være medlem af en bogklub. Jeg var selv med i Disneys som lille, og var utrolig glad for bøgerne..

Men eksisterer den ikke længere eller? -Jeg kan slet ikke finde noget om den nogen steder..

Har i evt. forslag til andre gode (baby)bogklubber?

Håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

LenaJohansen

Issa skriver:

Jeg har tænkt meget på at vores kommende barn skal være medlem af en bogklub. Jeg var selv med i Disneys som lille, og var utrolig glad for bøgerne..

Men eksisterer den ikke længere eller? -Jeg kan slet ikke finde noget om den nogen steder..

Håber i kan hjælpe

jeg kigger lige med... har nemlig os prøvet på at finde disney bogklubben... også uden held

Anmeld

23. marts 2011

LRJ

Issa skriver:

Håber i kan hjælpe

Disneys eksistere ikke mere desværre har os jagtet den men fik tilsidst af vide de ikke lavede det mere

Anmeld

23. marts 2011

ModerNatur

Lone H. skriver:

Disneys eksistere ikke mere desværre har os jagtet den men fik tilsidst af vide de ikke lavede det mere

Årh hvor er det bare surt.. Der er ingen der ved om der findes noget tilsvarende? Jeg har hørt der skulle være en Peter Plys, men den er heller ikke til at opdrive... Øijh!

Anmeld

23. marts 2011

BinaMor

der er gyldendahls børnebog klub

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.